پرداخت ۱۲هزار و ۹۵۷فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان اصفهانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت بیش از ۱۲۵میلیارد تومان در قالب ۱۲هزار و ۹۵۷فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان اصفهان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمجتبی حجازی از پرداخت ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات به جامعه هدف خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات در قالب کارگشایی، مسکن، اشتغال‌زایی، شهریه دانشجویی، آموزش کسب و کار و امور درمانی به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: این صندوق در سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی به هفت هزار و ۴۸۲ نفر از خانواده‌های نیازمند و یک هزار و ۹۸ فقره تسهیلات اشتغال به ارزش ۲۰ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان نیز به طرح‌های اشتغال مددجویان اختصاص داد؛ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات درمانی به ۵۰۳ بیمار زیر پوشش ارائه شد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، درباره خدمات این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: سال گذشته شش میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در موارد فرهنگی به جامعه هدف پرداخت شد؛ همچنین در زمینه مسکن بیش از ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار دو هزار و ۱۸۳ نفر قرار گرفت.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با سپرده‌گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به عنوان هم‌افزایی از منابع صندوق بهره‌مند شوند و بتوانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

کد خبر 577072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.