جلب اعتماد مردم با خدمت‌رسانی مطلوب محقق می‌شود

شهردار اراک گفت: جلب اعتماد و رضایت مردم، با کار و تلاش حداکثری و خدمت‌رسانی مطلوب محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی امروز _دوشنبه، دوم خردادماه_ در دیدار با ساکنان ناحیه سنجان در ادامه سلسله نشست‌های اهالی محله با مدیران شهری و با محوریت مساجد، جهت بررسی مطالبات و مشکلات شهروندان، اظهار کرد: در آستانه سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر قرار داریم، نام خرداد (از پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ تا سوم خردادماه ۱۳۶۰) برای مردم همیشه یک آغاز و نماد یک حرکت بوده است.

وی افزود: در این ماه پرحرکت، پرخروش و بسیار تأثیرگذار، با توجه به شرایط کشور باید در جامعه امید، اعتماد و رضایت مردم را جلب کرد و با خدمت‌رسانی مطلوب، علاوه بر احقاق حقوق مردم، دشمنان را ناامید و مأیوس کرد و این راهبرد و رویکرد، سرلوحه کاری تمام خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

شهردار اراک با تاکید بر اینکه از انجام هر حرکتی که موجب امیدواری دشمن و بی‌اعتمادی مردم می‌شود باید اجتناب کرد، افزود: ما در مجموعه بزرگ شهرداری پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص مشکلات فاضلاب سنجان، اداره آب و فاضلاب پیگیر این موضوع هستند و شهرداری نیز کمک خواهد کرد تا پروژه فاضلاب سنجان هرچه سریع‌تر تمام شود.

کریمی گفت: در حوزه وصل شبکه آب سنجان به سد کمال صالح نیز، پیگیری‌های لازم توسط دستگاه مربوطه در حال انجام است و در خصوص مسائل ورود کامیون و تریلی‌ها به شهرک‌های مورد نظر که یک تخلف است و پایانه مورد نظر جهت توقف این ماشین‌آلات ایجاد شده است و رانندگان موظف هستند خودروهای سنگین خود را در این پایانه مستقر کنند، لذا این مشکل نیز از طریق کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به عنوان یک مطالبه مردمی به دستگاه مورد نظر اعلام خواهد شد تا موضوع هر چه سریع‌تر حل شود.

کریمی تاکید کرد: مدیران باید پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم و همچنین به مسئولیت خود پایبند باشند و دغدغه‌های مردم را احصا و برای رفع آنها، شبانه‌روزی تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به پیگیری‌ها و مکاتبات لازم برای رفع مشکل پارک کلاله، گفت: پس از تملک زمین پارک کلاله، اقدامات لازم جهت تجهیز هرچه بهتر این پارک به امکانات تفریحی و گردشگری جهت استفاده شهروندان انجام خواهد شد.

کد خبر 577047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.