زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان/ منظم‌سازی‌صادقیه در بروجن

زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان، همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز، رودبار قصران قطب گردشگری پایتخت، بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری، ایجاد تسهیلات برای احداث کتابخانه در مساجد قم و اجرای پروژه منظم‌سازی محله صادقیه در بروجن در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان، اعلام آمادگی شورای شهر اصفهان برای اداره موزه دفاع مقدس، همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز، تقدیم لایحه اعطای تخفیف صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده، ضرورت افزایش جمعیت در ایران، رودبار قصران قطب گردشگری پایتخت، بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری، تشکیل شورای برنامه‌ریزی برای تدوین چشم‌انداز شهر، ایجاد تسهیلات برای احداث کتابخانه در مساجد قم، استفاده از مشاوران توانمند برای توسعه محلات شهر اصفهان و اجرای پروژه منظم‌سازی محله صادقیه در بروجن را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است

مجید نادرالاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس جمهور گفت: همان‌طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در سفر استانی خود به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

اعلام آمادگی شورای شهر اصفهان برای اداره موزه دفاع مقدس

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای موزه دفاع مقدس امسال در بودجه ارقامی پیش‌بینی شده است و به صورت کتبی نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم به عنوان مجری و نه سیاست‌گذار در موضوع موزه دفاع مقدس ورود کنیم، در واقع آمادگی داریم موزه دفاع مقدس را تحویل بگیریم و اداره کنیم.

همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز سودمند بود

محمدرضا هاجری عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری نخستین همایش دو روزه ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز پربرکت‌ترین پدیده‌ای بود که روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار شد.

تقدیم لایحه اعطای تخفیف صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده

احمدرضا مصور رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه اعطای تخفیف در صدور پروانه ساختمانی در محدوده بافت فرسوده شهر اصفهان به میزان ۷۰ درصد تا پایان سال جاری از سوی شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

ضرورت افزایش جمعیت در ایران

زهرا شمس عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ با ابلاغ سیاست‌های حوزه خانواده مبنی بر پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت و تاکید بر افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده حجت را بر همه تمام کردند.

بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه ویژه به محلات کم‌برخوردار، رسیدگی به بافت فرسوده و بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است.

رودبار قصران قطب گردشگری پایتخت

نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطب گردشگری رودبار قصران موهبتی که در حاشیه کلانشهر تهران قرار گرفته است، اما اما نبود نظارت صحیح بر اجرای قانون مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

تشکیل شورای برنامه‌ریزی برای تدوین چشم‌انداز شهر

سیدامیر سامع عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم و مدیریت شهر در نظر دارد به منظور تدوین چشم‌انداز شهر و بازنگری برنامه ۱۴۰۵ شورای برنامه‌ریزی را راه‌اندازی کند.

ایجاد تسهیلات برای احداث کتابخانه در مساجد قم

محمود مسگری نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری برای احداث مساجد علاوه‌بر تسهیل در مباحث تجاری، در احداث کتابخانه در مساجد نیز هیچ‌گونه هزینه‌ای در زمینه صدور پروانه و سایر خدمات دریافت نمی‌کند.

استفاده از مشاوران توانمند برای توسعه محلات شهر اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی از مناطق شهری به ناچار در مسیر توسعه دچار تغییر شده‌اند، گفت: از مشاوران توانمندی برای حرکت به سوی توسعه در محله‌های شهر اصفهان استفاده شده است.

اجرای پروژه منظم‌سازی محله صادقیه در بروجن

رضا قدمی سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن گفت: پروژه منظم‌سازی و جدول‌کشی مسیر محله صادقیه آغاز شد.

کد خبر 576937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.