امدادرسانی به ۳۵۲۷ حادثه دیده در اردیبهشت‌ماه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به سه هزار و ۵۲۷ حادثه دیده در اردیبهشت‌ماه سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدهاشمی با بیان اینکه در طول ماه گذشته در ۲۷۵ حادثه، سه هزار و ۵۲۷ حادثه دیده توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده‌اند، اظهار کرد: ۲۲۵ نفر در این حوادث نجات یافتند که از این تعداد، ۶۴ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت با ارائه خدمات امدادی به ۱۲۴ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، این حوادث بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: برای امدادرسانی به این حوادث در اردیبهشت‌ماه سال جاری یک هزار و ۶۹۶ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰۶ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۴۶ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۱۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال‌احمر انجام شده است، خاطرنشان کرد: شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر در خدمت شهروندان است و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با این شماره تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پست امداد و نجات مستقر در محل یا جاده مراجعه نمایند.

کد خبر 576895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.