حمایت از برنامه‌های کودک‌محور ادامه دارد

شهردار سمنان گفت: سال جاری حمایت از برنامه‌های کودک‌محور ادامه دارد و همه سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری موظف هستند در اجرای این برنامه‌ها، همیار اداره شهر دوستدار کودک باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست مدیران شهرداری که در محل سالن شهید بابایی شهرداری برگزار شد با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در اداره شهر دوستدار کودک شهرداری، اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی شهرداری سمنان، انتخاب رویکرد کودک‌محوری در راستای تحقق مؤلفه‌های شهر دوستدار کودک است و در این راستا شهرداری سمنان فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است.

وی با تاکید بر مشارکت کودکان در تصمیم‌گیری‌های شهری، نقش آنان را به عنوان شهروندان بر آینده شهر مهم ارزیابی کرد و از مدیران شهری خواست تا از نظرات آنان در فعالیت‌های شهری بهره بگیرند.

شهردار سمنان تصریح کرد: در سال جاری حمایت از برنامه‌های کودک‌محور ادامه دارد و همه سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری موظف هستند در اجرای این برنامه‌ها، همیار اداره شهر دوستدار کودک باشند.

مرتضی‌نژاد با تقدیر از اجرای برنامه‌هایی با محور کودکان کار و کودکان دارای نیازهای ویژه، خواستار تداوم اینگونه برنامه‌ها در سال جاری شد.

کد خبر 576894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.