بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه ویژه به محلات کم‌برخوردار، رسیدگی به بافت فرسوده و بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه یکم خردادماه_ در چهل‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از تأکیدات شورای ششم توجه ویژه به محلات کم‌برخوردار و رسیدگی به بافت فرسوده است، در این راستا امروز نیز لایحه‌ای به اتفاق آرا تصویب شد که به احیای بافت فرسوده شهر کمک می‌کند، امیدواریم پس از این با معضلات بافت فرسوده مواجه نباشیم.

وی بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر را از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری دانست و افزود: محله شاهد یکی از محلاتی که با معضل گلوگاه ترافیکی روبه‌رو است، با اینکه اتفاقات خوبی در سال‌های گذشته رقم خورده است، اما شهروندان این محله نامه‌ای به شورای اسلامی شهر ارسال کردند و خواستار توجه ویژه مدیریت شهر به این محله شدند، در این راستا اگر این گلوگاه‌ها باز شود، شاهد بازسازی این محله خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بازگشایی گلوگاه‌های محله شاهد هزینه کلان نمی‌خواهد، بنابراین این موضوع را باید در اولویت اقدامات قرار دهیم، البته مدیر منطقه و معاونت شهرسازی شهرداری نیز باید گزارشی از اقدامات خود در سال ۱۴۰۱ را در جلسات آینده ارائه کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در اصفهان، افزود: تلفیقی از تجربه و جوانی برای فعالیت در این شورا انتخاب شدند، در این راستا امیدواریم گام مثبتی را در کنار هیئت‌های مذهبی شهر برداریم.

کد خبر 576862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.