به پاکدستی قاطبه همکاران خود در شهرداری شهادت می‌دهم

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس زیست سازمانی‌ خود در چهار دوره شورای اسلامی شهر به پاکدستی قاطبه همکارانم در شهرداری و ایثار و مسئولیت‌پذیری آنها شهادت می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه، یکم خردادماه_ در نطق میان دستور چهل‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اقداماتی که در خصوص ارتقای سلامت اداری در حال انجام است، قابل تقدیر خواهد بود، اظهار کرد: شهرداری در آستانه یک انقلاب اداری است، در این راستا باید تحلیل کاملی پیرامون شرایط محیطی و سیستمی انجام شود و اقدامات لازم به اقتضا انجام شود.

وی افزود: این اقدام یک اراده قوی و توأم با ایمان می‌خواست که شورای اسلامی شهر و شهرداری سالم و پاکدست اراده کرد و با ایمان این کار را انجام داد که امیدواریم در این مسیر ثابت‌قدم و رستگار باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فساد و پارتی‌بازی در این سال‌ها در معدود گلوگاه‌های اداری، تصویری از شهرداری ساخته بود که این پنداشت را مردم و ارباب رجوع داشتند که گویا این فساد نهادینه شده است، اما باید مراقبت کنیم که تصویری ساخته شود تا حیثیت همکاران خدوم و جهادگر شهرداری خدشه‌دار نشود.

وی تصریح کرد: بر اساس زیست سازمانی‌ام در چهار دوره شورای اسلامی شهر شهادت می‌دهم به پاکدستی قاطبه همکاران خود در شهرداری و ایثار و مسئولیت‌پذیری آن‌ها و اعتقاد دارم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که جوانان انقلابی این دوره را با جوانان انقلابی و مجاهد دفاع مقدس مقایسه کردند. نیروهای، جانفشان و مجاهدی در شهرداری داریم که کمتر از فاتحان خرمشهر نیستند، به سلامت و پاکدستی و مسئولیت‌پذیری آنها شهادت می‌دهیم و از آنهایی که با حیثیت شهرداری بازی می‌کنند، نمی‌گذریم.

نباتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در کنار تمام اقدامات خوبی که انجام شده و می‌شود باید به دو نکته اشاره کرد تا همکاران در کمیته ارتقای سلامت اداری به آن توجه کنند، نخست این است که باید یک کنش فرافعال در خصوص اطلاع‌رسانی‌ها و مشاوره‌ها داشته باشیم.

وی گفت: اطلاع‌رسانی مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی و مشاوره مجازی نداریم و این فقدان باعث شده دلال‌های مجازی جولان دهند؛ بر این اساس اگر مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی شکل بگیرد، اجازه جولان دلال‌های این فضا را نخواهد داد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: پیشنهاد دوم نهادینه کردن نتایج مطالعات بسیار خوب، عمیق و دقیقی است که پیرامون کدهای رفتاری شهرداری در حال انجام است و به زودی نتایج آن بیرون می‌آید؛ تمام سلول‌های شهرداری باید این کدهای رفتاری را بپذیرد و در رفتارهای سازمانی خود تسری دهد؛ در واقع این کدها استانداردهای مورد انتظار مردم را در خصوص رفتار کارکنان شهرداری نشان خواهد داد.

کد خبر 576842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.