تحقق تملک اراضی در مسیر پروژه‌های شهری قم

مدیرکل املاک شهرداری قم گفت: سال گذشته برای تملک اراضی در مسیر پروژه‌های عمرانی رقمی بالغ‌بر ۵۲۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شد که این بخش با تحقق ۷۷ درصدی به رقم چهار هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالله سلیمانی با اشاره به عملکرد اداره کل املاک شهرداری در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: درآمدهای پیش‌بینی‌شده در سال گذشته از محل فروش املاک، ۱۰ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده بود که با تحقق ۱۰۲ درصدی، این رقم به ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریالی رسید.

وی با بیان اینکه باید بودجه‌های هزینه‌ای مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در سال گذشته برای تملک اراضی در مسیر پروژه‌های عمرانی، رقمی بالغ‌بر ۵,۲۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که این بخش با تحقق ۷۷ درصدی به رقم چهار هزار میلیارد ریال رسید.

مدیرکل املاک شهرداری قم تصریح کرد: ادامه بلوار جمهوری اسلامی، فاز پنج عمار یاسر و خیابان شهیدان برقعی سه پروژه مهم شهر در سال گذشته در حوزه تملکات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: صددرصد بودجه تملکات ادامه بلوار جمهوری اسلامی با رقم ۴۰۵ میلیارد ریال محقق شد، همچنین در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد ریال برای فاز پنج عمار یاسر و ۳۰۰ میلیارد ریال برای تملکات پروژه شهیدان برقعی هزینه شده است.

کد خبر 576828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.