اصلاح هندسی تقاطع بلوار باغستان

مدیر منطقه شش شهرداری کرج با اشاره به وجود زمین‌های بدون استفاده زیاد در این منطقه، گفت: این منطقه مستعد سرمایه‌گذاری است و استفاده از زمین‌های بدون استفاده فرصت مناسبی برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر غفاری صبح امروز _یکشنبه، یکم خردادماه_ در حاشیه بازدید از محله‌های حصارک بالا در کرج، اظهار کرد: انجام بازدیدهای میدانی زمینه‌ساز اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی است و این اقدام در رفع مشکلات شهر و شهروندان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این منطقه در حال توسعه و مستعد بودن برای سرمایه‌گذاری است، افزود: در منطقه شش شهرداری کرج زمین‌های زیادی وجود دارد و استفاده از زمین‌های بدون استفاده فرصت مناسبی برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج با اشاره به تمرکز بر عدالت‌محوری در محله‌های منطقه شش به‌ویژه محله‌های کم‌برخوردار، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم با خدمات‌رسانی گسترده مانند طرح‌های جهادی و بهسازی محله‌ها، بازدیدهای میدانی، اجرای طرح و پروژه‌های عمرانی، ایجاد و احداث بوستان‌های جدید و برای نخستین‌بار در ایجاد سراهای محله‌های در راستای خدمات‌رسانی و رفاه و آسایش شهروندان با رویکردی فرهنگی گام برداریم.

وی با اشاره به تأکید شهردار کرج مبنی بر حساسیت بازدیدهای میدانی و ارسال گزارش و نتایج به شهرداری، اظهار امیدواری کرد: با تسریع در بهسازی منطقه و رفع نیاز شهروندان در امور عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و ترافیک گام‌های مؤثری برداریم.

تقویت زیرساخت‌های معابر منطقه ۶

غفاری با اشاره به اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع بلوار باغستان (ورودی خیابان عدل حیدرآباد)، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از هفته گذشته آغاز شد و تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی هدف از اجرای اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع بلوار باغستان را عبور و مرور بهتر و بهسازی معبر دانست و گفت: در این معبر اقدامات لازم برای ایجاد فضاهای سبز جدید انجام شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع بلوار باغستان به پیشنهاد دفتر خدمات توسعه‌ای منطقه شش حیدرآباد انجام شده است، افزود: انجام فعالیت‌های عمرانی با هدف کسب رضایت شهروندان صورت می‌گیرد و از خروجی‌های مثبت آن نیز علاوه بر بهبود چهره عمومی شهر، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی و افزایش نشاط و شادابی در سطح این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر خیابان‌ها و معابر منطقه دارای قدمتی طولانی است، زیرسازی این خیابان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و شهرداری نیز در راستای تقویت زیرساخت‌ها در این معابر تلاش می‌کند.

کد خبر 576776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.