حلقه فکر و اندیشه‌ورزی در سازمان نوسازی فعال است

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه حلقه فکر و اندیشه‌ورزی در این سازمان فعال شده است گفت: تعجیل در انجام امور جلوی نهادسازی و اندیشه‌ورزی را می‌گیرد و باید با مشورت برای داشتن یک جامعه تثبیتی به خرد جمعی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی امروز _شنبه، سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در نشست تخصصی «محرومیت‌زدایی محلات با رویکرد بازآفرینی شهری»، اظهار کرد: با اندیشه‌ورزی و نهادسازی به مسئله‌شناسی خواهیم رسید که هر دو آن مستلزم زمان است و در کوتاه مدت محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر نقش سایر دستگاه‌ها را در زمینه بازآفرینی شهری بدانیم، با همین داشته‌های شهرداری می‌توان حرکت درست را رقم زد هر چند ما را تنها بگذارند، افزود: حلقه فکر و اندیشه‌ورزی در سازمان نوسازی فعال شده است، زیرا معتقد هستیم باید بر روی مسئله‌شناسی تمرکز کنیم و از سویی دیگر ارتباط با مردم در این حوزه تقویت شده است، زیرا شهری را که می‌سازیم باید تحویل همین مردم به عنوان پاسدار شهر بدهیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعجیل در انجام امور جلوی نهادسازی و اندیشه‌ورزی را می‌گیرد و باید با مشورت برای داشتن یک جامعه تثبیتی به خرد جمعی برسیم.

ایزدخواستی تصریح کرد: چهار سال وقت داریم که می‌توانیم سه سال را به فکر و برنامه‌ریزی اختصاص دهیم و سال آخر امور را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 576666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.