صعود سراسری تیم کوهنوردی اتوبوسرانی اصفهان به قله خوشه‌انگور مازندران

معاون هماهنگ کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از صعود سراسری تیم کوهنوردی این شرکت به قله خوشه انگور مازندران خبر داد و گفت: پس از صعود، پرچم مقدس کشور بر فراز قله به اهتزاز درآمد.

«امیرحسن رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تیم کوهنوردی اتوبوسرانی اصفهان شامل سه نفر از نمایندگان این شرکت از جمله حسن حمیدی، محمد آقایی، سعادت ادیب بودند.

وی با اشاره به صعود سراسری تیم کوهنوردی اتوبوسرانی اصفهان به قله خوشه انگور در استان مازندران شهرستان بهشهر روستای سرخ گریوه و اهتزاز پرچم مقدس کشور بر فراز قله، تصریح کرد: این صعود به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در روزهای بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تدارک دیده شده بود.

معاون هماهنگ کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان ادامه داد: در این برنامه تعداد ۲۴ استان گیلان، یزد، تهران، مازندران، فارس، مرکزی، زنجان، کرمان، کرمانشاه، هرمزگان، خوزستان، قم، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، کهگیلویه‌وبویر احمد، لرستان، همدان، گلستان، اصفهان، قزوین، سمنان و ایلام شرکت کرده بودند و تعداد ۱۲۰ نفر از کوهنوردان کارگر کشور حضور داشتند. همچنین تعداد ۳۰۰ نفر از کوهنوردان استان و محلی نیز در این صعود شرکت کرده بودند.

وی افزود: این برنامه با پذیرش و ثبت‌نام در شهرستان بهشهر انجام گرفت و کوهنوردان و میهمانان در مراسم سنتی بهار نارنج‌که با حضور مسؤلان استان و شهرستان پیش‌بینی شده بود شرکت کردند. در این مراسم و در افتتاحیه در روستای سرخ گریوه ریاست فدراسیون ورزش کارگری و دبیر کل و همراهان حضور داشتند در برنامه افتتاحیه در روستای مورد نظر سخنرانی و تجلیل از حامیان برنامه و تقدیر از کوهنوردان استان به اجرا گذاشته شد.

در این صعود مدیران و مسئولان استانی و شهرستان و روستای سرخ گریوه مشارکت حداکثری داشتند که باعث دلگرمی و امتنان خاطر بود.

کوهنوردان با گذر از دشت زیبا ویال کوه در ساعت ۱۰ صبح قله را صعود کرده این برنامه با حضور گرم و پرشور مدیران و مسئولان کارگری استان و با مشارکت مدیران و مسئولان همراه بود وبا استقبال زیاد علاقه‌مندان قرار گرفت؛ همچنین حضور همکاران انجمن کوهنوردی کارگری استان مازندران و شهرستان بهشهر در پذیرش و تدارکات و همراهی و اجرای برنامه ستودنی بود. این برنامه در ساعت ۱۷ بعد از ظهر بیست‌وهشتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در صحت‌وسلامت خاتمه یافت.

کد خبر 576613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.