قرارداد سرمربی ذوب‌آهن به‌طوررسمی تمدید می‌شود؟

توافق مهدی تارتار و مدیران باشگاه ذوب‌آهن برای ادامه همکاری در فصل آینده به انجام رسیده و فقط اعلام رسمی باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال ایران دو هفته پایانی خود را سپری می‌کند و تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با ۱۰ پیروزی، ۶ تساوی، ۱۲ شکست و کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

سرمربی این فصل گاندوها یعنی «مهدی تارتار» پس از پشت‌سرگذاشتن روزهای سیاه و روشن در اصفهان هم‌اکنون اعتماد هواداران و مدیران ذوب‌آهن را جلب کرده و کمتر کسی در اصفهان پیدا می‌شود که مخالف ماندن تارتار در جمع ذوبی‌ها باشد.

با اینکه تارتار در نیم‌فصل اول نتایج بسیار مطلوبی کسب نکرد، اما کاملاً منطقی بود که با توجه به فصل نخست حضور وی در ذوب‌آهن به تارتار فرصت داده شود تا ترکیب و تاکتیک مدنظرش را در اصفهان پیدا کند و بتواند نتایج مناسبی به‌دست بیاورد.

تارتار در صحبت‌هایش همیشه اعلام کرده تمایل دارد در ذوب‌آهن بماند؛ وی هفته گذشته نیز گفته بود توافقاتی با مدیران باشگاه ذوب‌آهن انجام شده و مدیران باشگاه نیز موافق تمدید قرارداد تارتار با گاندوها هستند.

طبق شنیده‌های خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار و ذوب‌آهن برای فصل آینده با یکدیگر به توافقات نهایی رسیده‌اند و اگر اتفاقی نیفتد، این هفته باید شاهد رسمی‌شدن تمدید قرارداد تارتار با ذوب‌آهن و اعلام باشگاه باشیم و فصل بعدی هم او و کادر فنی‌اش را روی نیمکت سبزپوشان اصفهانی ببینیم.

کد خبر 576564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.