حقوق کارکنان شهرداری به‌موقع پرداخت می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: از زمان آغاز به کار شورای شش هر ماه علاوه بر پرداخت به‌موقع حقوق یک ماه اضافه‌کاری معوقه کارکنان شهرداری نیز به حساب آنها واریز شده است.

بهمن کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لازم است بدانیم در زمان شروع به کار شورای ششم، حدود ۳۰ ماه اضافه‌کاری کارکنان شهرداری لاهیجان پرداخت نشده بود، اما با روی کار آمدن شورای ششم هر ماه علاوه‌بر پرداخت به موقع حقوق یک ماه اضافه‌کاری معوقه کارکنان شهرداری نیز به حساب آنها واریز می‌شود.

وی افزود: در سال جاری افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران توسط دولت مطرح شد، البته اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در زمان تصویب بودجه به شهردار اصرار کرده بودند که امسال به کارگران شهرداری کمتر از هشت یا ۹ میلیون تومان پرداخت نشود تا معیشت آنها تأمین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: مدیریت شهری در سال گذشته به کارکنان شهرداری لاهیجان سه تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کرد، در حالی که با افزایش حقوق در سال جاری باید ماهانه حدود شش میلیارد تومان پرداخت کند.

وی تصریح کرد: پرداخت ماهانه مبلغ شش میلیارد تومان حقوق به کارکنان شهرداری بسیار سخت و دشوار است، زیرا مدیریت شهری علاوه‌بر پرداخت به موقع حقوق باید مطالبه به‌حق شهروندان در بخش‌های عمرانی و خدماتی به ویژه آسفالت معابر، طرح‌های ترافیکی مانند بازگشایی و تعریض خیابان‌ها و مدیریت پسماند را به نحو مطلوب اجرا کند.

به گزارش ایمنا، لاهیجان با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 576517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.