ترین‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال+فیلم

در هفته‌ای که حساس‌ترین بازی آن نیمه‌تمام ماند، دو تیم اصفهانی و فولاد بیشترین سهم را در بین ترین‌های هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر سپاهان مقابل شهرخودرو به یک پیروزی آسان خانگی دست یافت تا به لطف نیمه تمام ماندن دیدار تراکتور و پرسپولیس به رتبه دوم جدول صعود کند. استقلال نیز که قهرمانی خود را هفته گذشته قطعی کرده بود، مقابل آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی دست یافت. در قعر جدول نیز هر سه تیم نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی و شهرخودرو مقابل حریفان خود شکست خوردند تا اختلاف امتیاز دست نخورده باشد.

نتایج هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نساجی ۲- هوادار یک

پیکان یک- فولاد ۲

سپاهان ۳- شهرخودرو صفر

گل‌گهر ۲- نفت مسجد سلیمان صفر

فجرسپاسی صفر- ذوب‌آهن یک

صنعت نفت صفر- مس رفسنجان ۲

استقلال صفر- آلومینیوم صفر

تراکتور- پرسپولیس (نیمه‌تمام، صفر-صفر تا دقیقه ۷۱)

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: سپاهان ۳- شهرخودرو صفر

پرموقعیت‌ترین و یکی از پرگل‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وهشتم دیدار سپاهان و شهرخودرو بود؛ دیداری که گل‌های زیبایی هم به همراه داشت و اگر مهاجمان سپاهان دقت می‌کردند گل‌های بیشتری نیز در این بازی به ثمر می‌رسید.

تیم هفته: فولاد

فولاد در این هفته پیروزی خارج از خانه با ارزشی مقابل پیکان کسب کرد. در بین هشت تیم نخست جدول در این هفته تنها همین پیکان بازنده بود که این موضوع ارزش کار فولاد را نشان می‌دهد.

سرمربی هفته: جواد نکونام (فولاد)

جواد نکونام، پس از شکست خانگی هفته گذشته تیمش مقابل استقلال به خوبی فولاد را ریکاوری کرد و با شکست پیکان که البته با گل دقایق پایانی به دست آمد ناکامی هفته گذشته را جبران کرد.

دروازه‌بان هفته: حبیب فرعباسی (ذوب‌آهن)

یک کلین‌شیت به ارزش سه امتیاز برای حبیب فرعباسی، دروازه‌بان ذوب‌آهن در بازی مقابل فجرسپاسی او را در صدر گلرهای هفته بیست‌وهشتم قرار داد. فرعباسی با درخشش مقابل فجرسپاسی نقش ویژه‌ای در پیروزی مهم تیمش داشت.

مدافع هفته: محمد قریشی (ذوب‌آهن)

محمد قریشی که گل سه امتیازی ذوب‌آهن در دیدار با فجرسپاسی را به ثمر رساند بهترین مدافع هفته بود. او در روزی که دروازه تیمش هم بسته ماند، هشت قطع پاس، نه دفع توپ و ۱۴ نبرد موفق داشت تا بهترین بازیکن زمین در این دیدار لقب بگیرد.

هافبک هفته: محمد کریمی (سپاهان)

هافبک خلاق سپاهان در روزی که نسبت به بازی‌های قبل کمی جلوتر بازی می‌کرد هم گل زد و هم پاس گل داد تا برترین بازیکن هفته هم لقب بگیرد. کریمی در بازی مقابل شهرخودرو ۵۲ پاس صحیح و سه نبرد موفق هم ثبت کرد.

مهاجم هفته: سعید صادقی (گل‌گهر)

وینگر چپ گل‌گهر در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان باز هم درخشید و بارها مدافعان نفت مسجد سلیمان را اذیت کرد که حاصل آن تنها یک پاس گل بود. با این وجود او پنج پاس کلیدی، ۱۰ نبرد موفق و دو تکل موفق هم در طول بازی داشت تا بهترین بازیکن زمین شود.

گل هفته: آیاندا پاتوسی (فولاد)

در این هفته دو گل ضربه ایستگاهی توسط آیاندا پاتوسی، هافبک فولاد و گادوین منشأ، مهاجم مس در کنار گل محمد کریمی، هافبک سپاهان که روی پاس فوق‌العاده مغانلو به ثمر رسید کاندید بهترین گل‌های هفته بودند که در نهایت گل پاتوسی به عنوان گل برتر انتخاب شد. این گل را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

کد خبر 576515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.