کارگروه مشترک میراث فرهنگی و شهرداری به‌منظور توسعه گردشگری اصفهان تشکیل شد

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: به تازگی و با استقبال ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تعامل با شهرداری، کارگروه مشترک میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان به‌منظور توسعه بیش از پیش گردشگری در اصفهان تشکیل شد.

محسن رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان، اظهار کرد: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان استقبال ویژه‌ای از تعامل و هم‌افزایی با مدیریت شهری اصفهان نشان دادند؛ به دنبال هم‌افزایی صورت گرفته در توسعه و تقویت گردشگری اصفهان یکی از موضوعاتی که به تصویب رسید، تشکیل کارگروهی مشترک بین میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ارتقای زمینه‌های اقتصاد گردشگری در اصفهان است.

وی افزود: مصوب شد کارگروهی ویژه در مباحث اقتصاد گردشگری ایجاد شود که یکی از موارد مورد توجه در این کارگروه ساخت هتل و جذب سرمایه‌گذار است؛ به‌دنبال تعاملات سازنده صورت گرفته در این باره با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز گفت‌وگو شد تا در صورت وجود ظرفیت‌هایی از سوی این سازمان همچون زمین به منظور هتل‌سازی از آنها بهره بگیریم که ایشان در این راستا همراهی خود را اعلام داشتند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به پشتیبانی و حمایت استاندار اصفهان از طرح‌های توسعه گردشگری، خاطرنشان کرد: این کارگروه با حضور تمام نهادها و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی تشکیل می‌شود که دبیری آن را سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برعهده دارد.

وی تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های مربوط به گسترش و توسعه گردشگری در اصفهان با رویکرد مشارکت بخش خصوصی در این کارگروه شناسایی و ایجاد خواهد شد که امیدواریم این کارگروه اقدامات عملیاتی را به سرعت آغاز کند.

کد خبر 576466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.