۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
اجرای ۲طرح ترافیکی در پره‌سر

شهردار پره‌سر از اجرای دو طرح ترافیکی در این شهر خبر داد و گفت: اصلاح هندسی میدان ولایت در ورودی شهر پره‌سر با حدود ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است. به‌منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از تصادف، تقاطع خیابان‌های استقلال-شهید میرزایی بازگشایی می‌شود.

«پژمان اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌ها پیش با احداث تقاطع، راه ارتباطی خیابان‌های استقلال_شهید میرزایی (شمال_جنوب) پره‌سر قطع شد؛ از آن زمان تا کنون شهروندان مجبور هستند برای ورود به این دو خیابان با صرف مدت زمان زیادی از میدان ولایت و سه راه‌احمد عبور کنند.

وی با بیان اینکه بازگشایی تقاطع خیابان‌های استقلال_شهید میرزایی در شورای ترافیک شهرستان رضوانشهر مصوب شده است و این پروژه به زودی توسط شهرداری پره‌سر آغاز می‌شود، افزود: برای بازگشایی تقاطع، احداث چهارراه و نصب چراغ راهنمایی چشمک‌زن، حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهردار پره‌سر با بیان اینکه بازگشایی تقاطع این شهر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه موجب کاهش حجم ترافیک و تصادف می‌شود و رانندگان وسایل نقلیه در مدت زمان کمتری به مقصد می‌رسند.

اکبری به جزئیات پروژه ترافیکی میدان ولایت اشاره و تصریح کرد: ارتفاع این میدان در ورودی شهر پره‌سر از سمت رضوانشهر بالا بود؛ به همین دلیل دید مناسبی از دو طرف جاده برای رانندگان وجود نداشت، وضعیت میدان به لحاظ نما نیز مناسب نبود؛ بنابراین عملیات اصلاح شکل هندسی، زیباسازی و نصب فواره آب در میدان از نیمه‌دوم اسفندماه سال گذشته با پیش‌بینی شش میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری آغاز شد.

وی اضافه کرد: درحال‌حاضر اجرای این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان خردادماه جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 576428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.