۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
حریق در انبار نگهداری چسب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از اطفاء حریق در یک انبار در باقرشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی تهران، جلال ملکی از وقوع حریق در یک انبار در باقرشهر خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۰:۴۴ پنج شنبه یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار در باقرشهر، محله حسن‌آباد، انتهای خیابان لوله‌گاز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. علی‌رغم اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش‌نشانی تهران است اما یک ایستگاه با امکانات کامل همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شد. پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی تهران، عوامل آتش‌نشانی باقرشهر در محل حضور داشتند و مشغول به اطفا حریق بودند.

وی تصریح کرد: محل آتش‌سوزی سه باب سوله در مجاورت هم‌دیگر بود که یکی از سوله‌ها که انبار نگهداری چسب بود و تعداد زیادی بشکه‌های مواد شیمیایی و موادی که در ساخت چسب استفاده می‌شود، نگهداری می‌شد که کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در مجاورت آن، یک انبار کتاب بود که تقریباً تا زیر سقف تعداد زیادی کتاب روی هم چیده شده بود و به بخش‌هایی از آن نیز آتش سرایت کرده بود. سقف انبار اول که حاوی ظروف مایعات شیمیایی بود به علت شدت حرارت تخریب شدن بود و آتش در آستانه گسترش بود.

وی افزود: آتش‌نشانان تهران به کمک آتش‌نشانان باقرشهر عملیات را ادامه دادند و در نهایت موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی تصریح کرد: در ساعت ۱۲:۱۶ آتش‌نشانان تهران محل حادثه را برای لکه‌گیری تکمیلی و بررسی عوامل حادثه تحویل عوامل آتش‌نشانی باقرشهر دادند و مراجعت کردند.

کد خبر 576360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.