روابط عمومی‌ها توجیه‌گر سیاست‌های اشتباه نباشند

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید توجیه‌ کننده سیاست‌های اشتباه باشند، بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند.

عباس اتحادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در عصر ارتباطات، دانایی، تعامل سازمانی و روابط انسانی، روابط‌عمومی دانشی گسترده و تأثیرگذار است که هنر و علم را در تلفیقی شگرف در خدمت گرفته است و سازمان‌ها را با افکار عمومی پیوند می‌دهد.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها نباید توجیه‌گر سیاست‌های اشتباه باشند، بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها اصل را بر صداقت بگذارند، افزود: اتاق شیشه‌ای روابط‌عمومی‌ها در شکل‌دهی افکار عمومی و برقراری ارتباط نقشی بی‌بدیل ایفا کرده است و در ارزیابی قدرت و ضعف سازمان‌ها اولین گزینه قابل بررسی هستند.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: ساختار روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌های خدمات‌رسان که به‌صورت مستمر و مستقیم به مردم خدمات ارائه می‌دهند، از پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار است، زیرا ایجاد تفاهم بین مشتریان و کارکنان و مدیران، رسالت روابط‌عمومی‌ها را دوچندان می‌کند.

وی تاکید کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مقدس به‌عنوان پیشانی خدمات شهرداری است که اتوبوسرانان و مینی‌بوسرانان در صف اول خدمت قرار دارند و به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و مسافران، به‌عنوان سفیران روابط‌عمومی محسوب می‌شوند و نحوه رفتار و عملکرد آنها تأثیر بسزایی در رضایت‌مندی مشتریان از خدمات شهرداری مشهد را در پی خواهد داشت.

کد خبر 576213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.