عین اللهی: هنرمندان حماسه مردم ایران در مقابله با کرونا را به تصویر بکشند

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه حماسه مقابله با کرونا لازم است در ابعاد مختلف بررسی شود، گفت: تاریخ ایران سرشار از حماسه‌هایی است که باید جامعه هنری آن را به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عین اللهی ظهر امروز چهارشنبه_ ۲۸ اردیبهشت ماه_ در مراسم رونمایی از کتاب «جان ایران» اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه پزشکان از زحمات کادر سلامت در زمان کرونا قدردانی کردند و تاکید داشتند که جامعه هنری این زحمات را به تصویر بکشند که امروز این کتاب در راستای خواسته رهبر انقلاب رونمایی شد.

وی با بیان اینکه حماسه مقابله با کرونا لازم است در ابعاد مختلف بررسی شود، افزود: تاریخ ایران سرشار از حماسه‌هایی است که باید جامعه هنری آن را به تصویر بکشند.

وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: درگیری با بیماری کرونا به صورت یکسان در تمامی کشورها بود، اما یک نابرابری شدیدی در کمبود تجهیزات و منابع مالی در بین کشورها وجود داشت.

وی با بیان اینکه شاید مهمترین نکته‌ای که امروز در مواجه کرونا باید به آن توجه داشت نقش مردم است، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم مردم احساس مسئولیت کردند و به صحنه آمدند.

عین اللهی ادامه داد: با حضور مردم ایران در صحنه، بالاترین آمار واکسیناسیون در روز نسبت به جمعیت کشور در جهان به ثبت رسید این در حالی است که در ابتدای دولت سیزدهم در اوج پیک کرونا قرار داشتیم، اما کادر سلامت مردانه ایستادند و مقاومت کردند و بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

کد خبر 576034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.