هیئت‌مدیره سپاهان قصد داشت یک تیم معمولی تشکیل دهد

سرمربی سابق تیم فوتسال سپاهان گفت: «قبل از این اتفاقات، صحبت‌هایی شده بود که تیم را برای قهرمانی تشکیل دهیم؛ علی افضل هم که در هیئت‌مدیره سپاهان است، به این موضوع اشراف داشت؛ اما یک‌دفعه نظر هیئت‌مدیره عوض شد که درحال‌حاضر بازیکنان آزاد می‌شوند.»

«احمد باغبانباشی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انحلال تیم فوتسال سپاهان، اظهار کرد: این تصمیم هیئت مدیره بود؛ بودجه‌ای که در نظر گرفته بودند برای یک تیم معمولی بود، اما ما می‌خواستیم تیم برای قهرمانی بسته شود که متأسفانه این کار انجام نشد و تصمیم به انحلال تیم گرفتند؛ ما هم از این تصمیم استقبال کردیم.

وی ادامه داد: دوست داشتیم در اصفهان دو قطب فوتسال قوی داشته باشیم، اما متأسفانه نشد که امیدواریم در آینده این اتفاق رخ دهد.

سرمربی سابق تیم فوتسال سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا مشکل باشگاه فقط افزایش هزینه‌ها بود، تصریح کرد: جلسه‌ای برگزار شده و هیئت مدیره باشگاه سپاهان قصد داشتند یک تیم معمولی ببندند، اما ما تیمی برای قهرمانی می‌خواستیم که سیاست باشگاه در فوتسال قهرمانی نبود و ما هم تابع تصمیمات هستیم.

باغبانباشی در رابطه با وضعیت بازیکنان فصل گذشته و بازیکنانی که قصد جذب داشتند، گفت: قبل از این اتفاقات صحبت‌هایی شده بود که تیم را برای قهرمانی تشکیل دهیم، علی افضل هم در هیئت مدیره سپاهان است و به این موضوع اشراف داشت؛ اما یک‌دفعه نظر هیئت مدیره عوض شد که در حال حاضر بازیکنان آزاد می‌شوند. امیدواریم در راه خود موفق باشند ولی دوست نداشتیم این اتفاق برای بازیکنان رخ دهد.

وی افزود: زمانی که دو تیم از یک شهر در لیگ برتر برای قهرمانی بجنگند، شور و حال بیشتری وجود دارد و اصفهان هم این پتانسیل را داشت، اما سیاست باشگاه چیز دیگری بود.

سرمربی سابق تیم فوتسال سپاهان با بیان اینکه در آخرین دقیقه تیم منحل شد، خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها مربی خود را انتخاب کردند، باید دید برای آینده چه پیشنهاداتی خواهم داشت. می‌خواستیم یک کاری برای اصفهان انجام دهیم و مقام به دست آوریم که این اتفاق رخ نداد و برای دیگر تیم‌های اصفهانی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 575957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.