ویژگی‌های شخصیتی علی دایی چیست؟

یک گرافولوژیست گفت: با توجه به دست‌خط علی دایی، وی فردی مبادی‌آداب است، سعی می‌کند همیشه اصول و عرف را رعایت کند، اعتقاداتی محکم و مستقل و اعتمادبه‌نفس قوی دارد و در محدوده دیگران وارد نمی‌شود.

«محمود محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تحلیل دست‌خط «علی دایی» بازیکن اسبق تیم ملی ایران اظهار کرد: نخستین چیزی که در این دست‌خط به‌چشم می‌آید پاره‌خط‌های عمود، واضح و قاطع است؛ یعنی فرد در تصمیمات خود قاطعانه عمل می‌کند و از ابراز وجود خود هیچ ابایی ندارد.

وی با بیان اینکه دومین مورد قابل توجه در این نوشته، رعایت یکدست فاصله حروف، کلمات و سطور است ادامه داد: این موارد نشان دهنده این است که فرد در روابط اجتماعی بسیار قانونمند بوده و به رعایت حقوق خود و دیگران پایبند است. اینکه تمام پاره‌خط‌ها با کنترل ترسیم شده و رها یا پرتاب‌شده ترسیم نشده، به این معناست که فرد همیشه خود و رفتار خود را در مراقبه و نظارت دارد یا به عبارتی، از رفتار غیررسمی بیزار است.

این گرافولوژیست با اشاره به اینکه از دست‌خط فرد، سنتی‌بودن خانواده‌ای که در آن بزرگ شده مشخص است، اظهار کرد: در این نوشته فضای بین حروف و کلمات به راحتی به چشم می‌آید یا به عبارت دیگر، باد به راحتی در دست‌خط فرد جریان دارد؛ این یعنی فرد به تفکر و خلوت برای پایداری در حرکت نیاز دارد. با اینکه اکثر قریب به اتفاق پاره‌خط‌ها عمود و مستقیم است، اما زاویه‌های تیز در دست‌خط دیده نمی‌شود و منحنی‌ها با کم‌ترین وسعت و به‌درستی ترسیم شده است؛ یعنی ویژگی نخست فرد قاطعیت و ویژگی بعدی وی مهربانی بودن و عصبی نبودن است؛ وی سعی در کامل انجام دادن کارها دارد.

ویژگی‌های شخصیتی علی دایی چیست؟

محجوب، درخصوص امضای علی دایی گفت: امضا با اسم و فامیل ساخته شده است و خطوط افقی بسیار مستحکم و غیرقابل‌نفوذ در این امضا، یعنی فرد امضا را از دوران نوجوانی یا جوانی دارد و به شخصیت خود اعتماد دارد و سعی می‌کند منطقی باشد و قدرت این منطق را به اثبات برساند.

کد خبر 575932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.