افزایش ۴۰درصدی بودجه شهرداری فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: گفت: سال۱۴۰۰ بیشتر مطالبات شهرداری از شهروندان وصول شده است؛ اما بدهی ادارات و دستگاه‌های دولتی به شهرداری بیش از ۱۳میلیارد تومان است و شهرداری انتظار همراهی و همکاری بیشتری از دستگاه‌ها دارد.

«ابراهیم باتوانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فریدون‌شهر بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان بود که به صورت صددرصد محقق شده است، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر با رشد ۴۰ درصدی به مبلغ حدود ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است؛ اما برای رفع مشکلات شهری و رسیدن به نقطه مطلوب این مبلغ کافی نیست.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ بیشتر مطالبات شهرداری از شهروندان وصول شده است، اما بدهی ادارات و دستگاه‌های دولتی به شهرداری بیش از ۱۳ میلیارد تومان است، شهرداری انتظار همراهی و همکاری بیشتری از دستگاه‌ها دارد.

شهردار فریدون‌شهر تصریح کرد: شهرداری فریدون‌شهر به دلیل شرایط خاص اقلیمی، هزینه‌هایی را متحمل می‌شود که هیچ‌کدام از شهرداری‌های استان اصفهان این شرایط را ندارند؛ بارش برف و طولانی بودن فصل سرد و یخبندان هزینه‌های فراوانی را به شهرداری تحمیل می‌کند و آسیب جدی به زیرساخت‌های شهری وارد می‌کند.

وی افزود: در فصل سرد سال با بارش برف حدود ۱۱ دستگاه سنگین و دو دستگاه سبک به مدت ۲۴ یا ۷۲ ساعت برای برف‌روبی فعالیت می‌کند و در پایان فصل زمستان نیز شاهد از بین رفتن بسیاری از زیرساخت‌های شهری هستیم و لازم است هزینه‌های زیادی برای تعمیر و بازسازی دستگاه‌های شهرداری پرداخت کنیم.

کد خبر 575895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.