ادامه رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه‌گانه در دستور کار مجلس

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، نشست علنی امروز _چهارشنبه، بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه_ مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۲ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور بررسی خواهد شد.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی را در دستور کار خود دارند.

گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده (۳۷) قانون آئین‌نامه داخلی مجلس و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون تقسیمات کشوری و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح کنترل و ساماندهی جایگاه‌های املاک مسکونی، بررسی دو فوریت در مورد طرح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های آموزش عالی کشور و بررسی تقاضای یک فوریت الحاقیه به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی مجلس خواهد بود.

کد خبر 575894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.