نخستین گوشی هوشمند مجهزبه Dimensity1300 چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که OnePlus Nord 2T نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که به تراشه Dimensity 1300 مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود افشاگری‌های گوناگون درمورد OnePlus Nord 2T هنوز این محصول به صورت رسمی معرفی نشده است. ظرفیت باتری این محصول هنوز مشخص نشده، اما افشاگران از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی صحبت می‌کنند؛ پشتیبانی از فناوری شارژ ۸۰ واتی SuperVOOC نشان می‌دهد که باتری این محصول تنها در ۱۵ دقیقه انرژی یک روز کامل را تأمین می‌کند.

به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند OnePlus Nord 2T اولین دستگاهی خواهد بود که از تراشه Dimensity 1300 بهره خواهد برد در واقع این تراشه نسخه ارتقا یافته ۱۲۰۰ است. Dimensity 1300 تراشه شش نانومتری است که دارای چهار هسته Cortex-A78، چهار هسته A55 و یک پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 است.

با توجه به شایعات ارائه شده گوشی هوشمند OnePlus Nord 2T دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 و لرزش‌گیر اپتیکال است، یک لنز فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک ماژول دو مگاپیکسلی دوربین اصلی را همراهی خواهد کرد. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 نیز روی پنل جلویی گوشی هوشمند ذکر شده تعبیه شده است. احتمالاً گوشی وان‌پلاس Nord 2T دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود.

کد خبر 575839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.