۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
گوشی اوپو Reno8 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو Reno7 Pro احتمالا به تراشه Dimensity 8100 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری Reno 8 را در تاریخ ۲۳ مه در چین معرفی کند؛ این شرکت حداقل سه مدل از این دستگاه را با نام Reno8 SE، Reno8 و Reno8 Pro معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد که مدل Reno8 با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رونمایی خواهد شد در حالی که Reno 8 Pro احتمالاً به پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک مجهز خواهد شد.

به‌تازگی رندری از نمای جلو Reno8 Pro به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد این محصول از صفحه‌نمایش تخت بهره می‌برد، دوربین سلفی آن نیز در پانچ‌هول بالا سمت چپ آن تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که این پنل نسبت به Reno7 Pro حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که Reno8 Pro احتمالاً به نمایشگر اولد ۶.۶۲ اینچی با وضوح تصویر Full HD پلاس و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات نیز پشتیبانی کند. دوربین پشتی این محصول احتمالاً ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و از لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد. یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی خواهد کرد.

کد خبر 575838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.