لزوم بهره‌مندی از مشاوران متخصص در اجرای پروژه‌ها

رئیس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فرایند اجرای پروژه‌های تخصصی، نرم‌افزاری، تأمین و نصب کالا و تجهیزات مورد نیاز سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در مناقصات و مزایده‌ها باید با رعایت آیین‌نامه معاملات شهرداری انجام شود.

مهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لازم است فرایند اجرای پروژه‌های تخصصی، نرم‌افزاری، تأمین و نصب کالا و تجهیزات مورد نیاز سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در مناقصات و مزایده‌ها ضمن رعایت آیین‌نامه معاملات شهرداری انجام شود.

وی ادامه داد: جهت تسهیل، چابک‌سازی و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات رعایت حضور هیئت ارزیابی متخصص فاوا، تشکیل هیئت سه‌نفره متشکل از قائم مقام شهردار، معاونت مالی و اقتصادی و سازمان فاوا، حذف تأییدکنندگان نامرتبط جهت اجرای پروژه و استفاده از قوانین ترک تشریفات جهت پشتیبانی پروژه‌ها ضروری است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه پروژه‌های غیرعمرانی، نیاز به متخصص عمرانی ندارد، خاطرنشان کرد: لازم است به سازمان فاوا نیز این اختیار داده شود تا بتواند از مشاوران متخصص در پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده کند.

کد خبر 575777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.