کرج نیازمند کارخانه زباله‌سوز است

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ضرورت رفع نیازهای شهر در زمینه‌های خدماتی، گفت: یکی از نیازهای اصلی این کلانشهر کارخانه زباله‌سوز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی امروز _بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازدید برخی از اعضای شورای اسلامی شهر از کارخانه زباله‌سوز و مرکز دفع و پردازش حدود هشت هزار تن زباله‌های شهر تهران که در این مرکز انجام می‌شود، اظهار کرد: بهره‌گیری از حلقه‌های هفت‌گانه مدیریت زباله امری ضروری است، در این راستا زباله‌سوزی یکی از موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی در خصوص گزارش‌های فنی به اشتراک گذاشته شده در بازدید از کارخانه زباله‌سوزی تهران، تأکید کرد: کلان‌شهر کرج نیز به کارخانه زباله‌سوز نیاز دارد و تحقق این مهم از برنامه‌هایی است که باید در این دوره از مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی با بیان اینکه احداث و راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز در کرج با مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر می‌شود، اضافه کرد: با توجه به رقم قابل توجه برای راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز در کرج به سرمایه‌گذار و کمک‌های دولتی نیاز داریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ضرورت رفع نیازهای شهر در زمینه‌های خدماتی، افزود: در نهایت مقرر شد با هماهنگی مجموعه مدیریت شهری و استانداری تحقق این مهم به سرانجام برسد.

کد خبر 575724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.