تحقق ۷۶ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فومن

رئیس شورای اسلامی شهر فومن گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این شهر حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بود که تنها ۷۶ درصد آن محقق شده است.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهر فومن حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بود که حدود ۶۰ درصد به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد نیز به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت و نسبت به درآمد شهرداری، تنها حدود ۳۸۰ میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فومن حدود ۸۰ میلیارد ریال برای فروش مغازه، چندین میلیارد نیز برای فروش املاک شهرداری برنامه‌ریزی شده بود که با فروش آن مخالفت شد، افزود: اگر املاک شهرداری به فروش می‌رفت، صددرصد بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فومن تحقق می‌یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر فومن با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ این شهر، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ رقم ۵۴۰ میلیارد ریالی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فومن در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است که ۶۰ درصد بودجه به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی در خصوص اولویت‌های عمرانی مدیریت شهری فومن، خاطرنشان کرد: آسفالت معابر، مطالعه احداث پارک "کاس احمدان" و پارک بانوان توسط مشاور، مطالعه پارک مرکزی شهر به منظور ساماندهی، احداث پارک‌های محله‌ای، تجهیز و نوسازی لوازم پارک‌های محله‌ای، افزایش ایستگاه آتش‌نشانی و خرید ماشین‌آلات خدمات شهری و مدیریت پسماند در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری فومن برای سال جاری است.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 575665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.