ساعت هوشمند SZ100 ریلمی به‌زودی معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند SZ100 ریلمی با قابلیت شارژدهی ۱۲ روزه به‌زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریلمی قصد دارد به‌زودی همزمان با رونمایی از گوشی‌های 5G سری Narzo 50 برای بازار هند، ساعت هوشمند Realme TechLife Watch SZ100 را نیز معرفی کند. ساعت جدید ریلمی در وب‌سایت رسمی شرکت تولیدکننده ظاهر شده است تا بعضی از ویژگی‌های فنی آن در دسترس قرار بگیرد.

ساعت هوشمند SZ100 ریلمی دارای صفحه‌نمایش ۱.۶۹ اینچی HD است که به حسگری برای نظارت بر دمای پوست و بدن مجهز خواهد بود. این محصول از قابلیت‌هایی مانند سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و موارد مشابه پشتیبانی می‌کند؛ این شرکت چند واچ‌فیس مبتنی‌بر فضای ابری را نیز ارائه می‌کند و حالت‌های ورزشی متعددی برای فعالیت در داخل و خارج از خانه را خواهد داشت.

شرکت ریلمی اعلام کرده است که ساعت هوشمند SZ100 تا ۱۲ روز شارژدهی دارد؛ مدل پیشین این ساعت که S100 نام دارد و سال گذشته در هند معرفی شد نیز عمر باتری مشابهی دارد. ساعت جدید شرکت ریلمی احتمالاً گواهی IP68 را دریافت کرده است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود.

هنوز مشخص نشده است که این ساعت هوشمند با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد، اما پیش‌بینی می‌شود که این گجت پوشیدنی با قیمت تقریباً ۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 575598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.