آخرین فرصت برای حمایت از گروه ترانه / فینال «عصر جدید» با حضور تیم اصفهانی

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیران شهری و برخی از چهره‌های ورزشی اصفهان از تمرینات گروه ورزشی ترانه، ورزشکاران کاراته‌کار اصفهانی راه‌یافته به فینال استعدادیابی عصر جدید بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان، علی باقری، مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان و سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و برخی از چهره‌های ورزشی اصفهان از تمرینات گروه ورزشی ترانه، ورزشکاران کاراته‌کار اصفهانی راه‌یافته به فینال استعدادیابی عصر جدید بازدید کردند.

مرضیه جعفری _سرمربی (سنسی) گروه کاراته ترانه، فینالیست برنامه استعدادیابی عصر جدید_ در مراسم تجلیل از ورزشکاران کاراته‌کار اصفهانی راه یافته به فینال استعدادیابی عصر جدید، اظهار کرد: برای ورود به مرحله اصلی برنامه استعدادیابی عصر جدید، ۲ مرحله اجرای راستی آزمایی صورت می‌گیرد که در مورد گروه ترانه پس از اجرای نخست مستقیم به مرحله اصلی و اجرایی این برنامه رسیدیم.

وی افزود: به دلیل وجود اقتدار چشمگیر در گروه، داوران مرحله راستی آزمایی در همان ابتدا رأی مثبت خود را به ما اعلام داشتند و پس از آن تنها یک هفته برای اجرای اصلی در برنامه عصر جدید فرصت داشتیم که خوشبختانه با برنامه‌ریزی، بهره‌گیری از خلاقیت و تعیین هدف توانستیم به آنچه در ذهن برای اجرا پرورانده بودیم، دست یابیم. در ادامه این مسیر پیش از اجرای اصلی برنامه، چند روزی به آنجا رفتیم و از توصیه‌ها و پیشنهادات عوامل و مربیان برنامه عصر جدید استفاده کردیم.

جعفری با بیان آن که این حجم از استقبال و تشویق از سوی عوامل، داوران و تماشاچی‌های برایمان باور کردنی نبود، خاطرنشان کرد: با زنگ طلایی خانم صامتی به گروه ما، تمامی تماشاچیان حاضر در سالن و داوران گروه دختران ترانه را ایستاده تشویق کردند که برایمان بسیار ارزشمند بود. پس از این اتفاق مثبت و راه‌یافتن به فینال تنها دو ماه فرصت برای برنامه‌ریزی مجدد و تمرین باقی مانده بود. از سوی دیگر به موجب کسب زنگ طلایی سطح انتظارات از گروه دختران ترانه بالا رفته بود که در اجرای دوم ما در صحنه عصر جدید از میان پنج گروه دریافت کننده چراغ سفید به عنوان منتخبان داوران به بالای بعدی صعود کردیم.

وی با اشاره به اینکه که اکنون نوبت مردم است که با رأی‌شان ما در ادامه این مسیر همراهی کنند، تصریح کرد: امیدواریم همه مردم ایران و اصفهان از اجرای ما حمایت کنند و با کسب موفقیت نماینده استان در سطح کشور باشیم.

دختران گروه ترانه با حجاب و وقارشان هویت بانوی ایرانی را نشان دادند

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور اظهار کرد: به صورت اتفاقی برنامه رزمی کاراته گروه ترانه را از تلویزیون تماشا کردم و همانجا تصمیم گرفتم که در میان شما حضور پیدا کنم. شما با حجاب و وقارتان هویت بانوی ایرانی را در این برنامه نشان دادید که بسیار زیبا و لذت‌بخش بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برای پیشبرد اهداف و کسب موفقیت شما هر آنچه را که بتوانیم انجام خواهیم داد. ضروری است تا اعلام نتیجه رأی مردمی و صعودکنندگان مرحله بعد برنامه عصر جدید اقدامات مؤثری را در زمینه‌های رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون سیما اصفهان انجام دهیم.

فرزانه کلاهدوزان نیز با بیان اینکه همدلی ویژه‌ای در بین این گروه وجود دارد، گفت: شما همچون خانواده‌ای به هم پیوسته هستید و همین همدلی موجب درخشش شما شده است. از نظر من سرمربی این گروه رزمی برای دخترانش همچون مادر بوده که این موضوع عامل موفقیت و افتخار آفرینی آنها است، چرا که هر جا مادر و حضور مادر باشد اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از تمامی ظرفیت‌ها و از طریق ایجاد هم‌افزایی بین آنها به دنبال آن هستیم که تعداد رأی این گروه را بالا ببریم؛ یکی از معضلات ما، کمرنگ بودن هویت اصفهانی در این کلان‌شهر است که باید به آن رسیدگی شود.

علی باقری _مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان_ با بیان آنکه به طور اتفاقاتی در شب اجرای برنامه گروه دختران ترانه برنامه عصر جدید را از تلویزیون دیدم، تصریح کرد: من با گریه‌های شما گریه کردم و به وجود شما افتخار می‌کنم. هر کمکی از ناحیه من و شهرداری منطقه هشت بتوان صورت داد، انجام می‌دهیم. بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی این برنامه تجلیل ویژه‌ای را از شما افتخارآفرینان به عمل خواهیم آورد.

زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در تماس تلفنی خطاب به دختران گروه ترانه اظهار کرد: موفقیت بانوان در رده سنی دختران، باعث ایجاد هرچه بیشتر غرور و بالندگی در ما و مردم اصفهان می‌شود. هر موفقیتی که قشر بانوان کسب می‌کند دلگرمی ویژه‌ای برای نسل‌ها و بانوان آینده است. امیدوارم که با رأی مردمی به فینال راه یابید، یقین دارم که شما در مرحله‌های آتی نیز موفق و سربلند خواهید بود.

سعید ساکت _مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان_ ضمن تقدیر از این گروه ورزشی، تاکید کرد: این دختران در ابتدای مسیر هستند و گام نخست خود را برداشته‌اند و باید دانست که این راه را با قدرت هرچه بیشتر ادامه خواهند داد. اکنون میدان فعالیت شما است و همه دنیا و ایران شما را به واسطه قدرت و افتخار آفرینی‌تان می‌بینند و تشویق می‌کنند.

به گزارش ایمنا، گروه رزمی کاراته دختران ترانه، پس از کسب یک زنگ طلایی در اجرای نخست و رأی داوران در اجرای دوم اکنون به مرحله نهایی اعلام فینالیست شرکت‌کننده پیروز این دوره از برنامه استعدادیابی عصر جدید رسیده است.

در مرحله پایانی اعلام فینالیست این برنامه، مردم می‌توانند با مشارکت و از طریق ارسال پیامک، گروه منتخب خود را اعلام دارند. در همین راستا مردم شریف اصفهان می‌توانند به منظور حمایت از گروه اصفهانی دختران نوجوان و جوان ترانه و کسب افتخار استانی با شماره‌گیری *۷۸۰*۲۲۰# به گروه ترانه رأی داده و آن‌ها در دستیابی به این موفقیت ارزنده همراهی کنند.

کد خبر 575576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.