۳ بازیکن جدید در تیم والیبال گیتی‌پسند

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان، سه بازیکن جدید دیگر را برای فصل جدید به‌خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند با قهرمانی در لیگ دسته‌اول و صعود به سوپرلیگ کشور، از حالا خودش را با یک برنامه‌ریزی منطقی و حساب‌شده آماده یک فصل فوق‌العاده در سطح نخست والیبال کرده است تا یک نتیجه مطلوب در پایان فصل به‌دست بیاورد.

گیتیزن‌ها نقل‌وانتقالات را با توافق کادر فنی آغاز کردند و در روزهای گذشته نیز با جذب شش بازیکن، رسماً در بخش بازیکنان نیز فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌فصل استارت زدند.

«محمد باقری» با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی‌پسند به این تیم والیبال پیوست. باقری فصل گذشته در تیم مس رفسنجان در لیگ برتر بازی می‌کرد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان، گل‌گهر سیرجان، داماش گیلان، گنبدکاووس، شهرداری تبریز، خاتم اردکان و شهرداری ورامین را دارد. حضور در تیم ملی نوجوانان و ارتش ایران از دیگر سوابق این بازیکن ارزنده اصفهانی است.

«شادمهر کمائی» با حضور در دفتر گیتی‌پسند و مذاکره با مدیران باشگاه به تیم والیبال گیتی‌پسند در لیگ برتر والیبال پیوست. این بازیکن ۲۱ ساله اصفهانی در پست لیبرو فعالیت می‌کند و سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد.

«عرفان مرادی» بازیکن دومتری ۲۵ ساله اصفهانی فصل گذشته تیم والیبال گیتی‌پسند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران، قرارداد خود را تمدید و به تیم والیبال گیتی‌پسند در لیگ برتر پیوست. مرادی فصل گذشته همراه با گیتی‌پسند قهرمان لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شد.

۳ بازیکن جدید در تیم والیبال گیتی‌پسند

کد خبر 575512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.