تعمیر و بازسازی مسکن ۳هزار مددجوی اصفهانی در سال گذشته

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از بازسازی و تعمیرات سه هزار و ۷۱واحد مسکونی مددجویان در سال گذشته خبر داد و گفت: هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، مشارکت خیران، زکات و تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سیدمصطفی انوری» اظهار کرد: در سال گذشته سه هزار و ۷۱ واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت این نهاد، تعمیر و بازسازی شد.

وی هزینه تعمیرات مسکن مددجویان در این مدت را ۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان برشمرد و افزود: هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، مشارکت خیران، زکات و تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به همکاری ۳۸ گروه جهادی فعال در زمینه بازسازی و تکمیل مسکن محرومان، خاطرنشان کرد: این تشکل‌های جهادی در سال گذشته با هم‌افزایی کمیته امداد ۲۳۰ مورد از مسکن مددجویان را بازسازی و تعمیر کردند.

وی با اشاره به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن، گفت: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، تنها با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی و غیردولتی امکان‌پذیر است و این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

کد خبر 575477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.