بهترین مدل‌های ردیاب خودرو در سال ۲۰۲۲

۹۵ درصد از خودرو و موتورسیکلت‌های سرقت‌شده به‌کمک ردیاب پیدا شدند. هرگونه روش‌های امنیتی از دزدیده‌شدن ماشین جلوگیری ۱۰۰ درصدی نخواهد کرد.

‌در کنار دزدگیر و قفل‌های مختلف، استفاده از ردیاب کمک شایانی به امنیت خودرو یا موتورسیکلت خواهد کرد. برای انتخاب ردیاب مناسب باید بهترین و جدیدترین ردیاب‌های موجود در بازار ایران را بشناسید. ما در این محتوا به معرفی ۴ ردیاب کاربردی می‌پردازیم تا مناسب‌ترین جی پی اس را خریداری کنید.

ردیاب آهنربایی نظامی IR1500؛ قوی‌ترین ردیاب خودرو

قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین جی پی اس آهنربایی نظامی، مدل IR1500 است. با یک بار شارژ، ردیاب آهنربایی نظامی تا یکسال کار می‌کند. ردیاب IR1500 نیازی به سیم‌کشی برای نصب ندارد و با ۸ آهنربای قدرتمند به هر قسمت آهنی خودرو نصب می‌شود. قدرت آهنربای ردیاب به‌قدری زیاد است که یک مرد بالغ نمی‌تواند با دو دست آن را جدا کند. این جی پی اس به‌خوبی در شرایط آب‌وهوایی مختلف کار می‌کند و در برابر ضربه و آب مقاوم است.

  1. ابعاد ردیاب IR1500 معادل ۳.۸×۶×۹.۵ سانتی متر و وزن آن ۳۰۰ گرم است.
  2. آنتن داخلی ردیاب، امکان تعیین موقعیت در نقاط کور اینترنت را نیز فراهم می‌کند.
  3. نصب آن نیاز به سیم‌کشی ندارد و در عرض ۵ ثانیه به هر نقطه آهنی خودرو وصل می‌شود.
  4. قابلیت شنود با میکروفون قوی ردیاب
  5. دکمه S.O.S یا درخواست کمک اضطراری
  6. استفاده از فناوری ماهواره‌ای برای تشخیص موقعیت مکانی خودرو بدون ذره‌ای خطا
  7. سازگار با اپراتورهای تلفن همراه داخل کشور

همچنین، مکان‌یاب IR1500 دمای بین ۱۰- تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند البته ردیاب آهنربایی نظامی یک جی پی اس حرفه‌ای است و استفاده از آن نیاز به مجوز دارد.

ردیاب دیاگ خودرو OBD مدل IR90؛ نصب سریع و آسان

نصب ردیاب دیاگ بدون نیاز به دانش برق‌کشی خودرو انجام می‌شود و نصبی بسیار آسان دارد. جی پی اس OBD در لیست قیمت ردیاب خودرو، نسبت به سایر ردیاب‌های هم‌رده خود، قیمتی مناسب دارد و در دسته ردیاب‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرد. باوجود طراحی ساده مکان‌یاب دیاگ خودرو، با بهره‌گیری از تکنولوژی LBS و GPS حتی در مناطق فاقد پوشش اینترنت و آنتن‌دهی، موقعیت خودرو را نمایش می‌دهد و به‌محض روشن‌شدن خودرو، بدون وقفه، شروع به‌کار می‌کند و اگر اتصال ردیاب از دیاگ قطع شود، پیام هشدار به گوشی مالک ارسال می‌شود.

شباهت این ردیاب با سایر قطعات خودرو باعث می‌شود تا سارقین در بررسی‌هایی که انجام می‌دهند، متوجه وجود ردیاب نشوند. در مسیریاب دیاگی خودرو، امکان قراردادن باتری ۳۵۰ میلی آمپر وجود دارد. با این کار حتی در زمان خاموش‌بودن ماشین، ردیابی انجام می‌شود. تعریف محدوده مجاز حرکت و اعلام هشدار روشن‌شدن خودرو و امکان شنود، از دیگر امکانات ردیاب OBD است. از نظر سایز، جی پی اس IR90 از سایر ردیاب‌ها کوچک‌تر است و وزن کمی دارد.

بهترین مدل‌های ردیاب خودرو در سال ۲۰۲۲

مسیریاب مغناطیسی خودرو مدل IR180؛ ردیاب با قابلیت شنود

به‌دلیل ابعاد کوچک ردیاب مغناطیسی IR180 به‌عنوان ردیاب موتورسیکلت نیز استفاده می‌شود. مسیریاب مغناطیسی نیز، برای نصب نیازی به سیم‌کشی ندارد و به‌راحتی توسط آهنرباهای قوی به بدنه خودرو و موتورسیکلت نصب می‌شود. امکانات ردیاب مغناطیسی مدل IR180 فرقی با سایر ردیاب‌های قدرتمند ندارد.

● قابلیت شنود

● بسیار کوچک و مخفی

● فاقد هرگونه صدا و نور هنگام روشن‌بودن

● دارای دکمه S.O.S یا تماس اضطراری

● ۱۰ تا ۲۰ روز استفاده از ردیاب با یک بار شارژ

● عایق در برابر گرما، رطوبت و آب

ردیاب مغناطیسی خودرو همه داده‌ها را در حافظه ۶۴ مگابایتی خود ضبط می‌کند تا در مسیرهایی که آنتن اینترنت پوشش ندارد نیز دسترسی به اطلاعات امکان‌پذیر باشد.

بهترین مدل‌های ردیاب خودرو در سال ۲۰۲۲

ردیاب فندکی خودرو IR140؛ مخفی‌ترین ردیاب خودرو

جدیدترین نوع ردیاب خودرو، ردیاب فندکی است که ظاهری کاملاً مشابه با شارژر فندکی دارد. به‌همین دلیل هیچ‌کس به کارایی آن شک نمی‌کند. ردیاب فندکی برخلاف ظاهر ساده‌، امکانات بسیار زیادی دارد. دقیقاً مانند شارژر فندکی، دارای دو کابل USB برای شارژ گوشی‌های اندروید و آیفون است در نتیجه در مخفی‌ترین حالت ممکن ردیابی را انجام می‌دهد. از نظر نحوه عملکرد، مکان‌یاب فندکی در دسته ردیاب‌های دیاگی خودرو قرار می‌گیرد.

ردیاب فندکی یکی از تخصصی‌ترین جی پی اس مخصوص خودرو است. زیرا برخلاف سایر ردیاب‌ها که در موتورسیکلت نیز قابل استفاده هستند، فقط در خودرو می‌توان از آن بهره برد. آنتن مسیریاب فندکی درون دستگاه قرار گرفته به‌همین دلیل موقعیت مکانی خودرو را با دقت بالایی شناسایی می‌کند. IR140 بهترین انتخاب برای سازمان‌های فوریت پزشکی، آتش‌نشانی و خودروهای حمل پول است.

● اعلام هشدار از طریق پیامک و برقراری تماس

● تعیین محدوده جغرافیایی مجاز برای تردد

● اعلام هشدار در صورت خروج یا ورود به محدوده تعیین‌شده

● قابلیت شنود

● امکان ارسال پیامک S.O.S

● ضبط صدای محیط بعد از فشردن دکمه درخواست کمک اضطراری

وزن ردیاب فندکی خودرو از سایر ردیاب‌ها کمتر و در حدود ۷۲ گرم است. ولی ۵-۹۵ درصد در برابر رطوبت مقاوم است. همچنین از انواع اپراتورهای تلفن همراه داخلی پشتیبانی می‌کند و از پوشش دهی مخابراتی GSM 850/900/1800/1900 مگاهرتز استفاده می‌کند.

جدیدترین ردیاب‌های روز دنیا از ایران رهیاب

با پیشرفت تکنولوژی، راه‌های زیادی برای حفظ امنیت اموال و افراد به‌وجود آمده، که یکی از آن‌ها ردیاب خودرو و شخصی است. در این محتوا به بررسی جدیدترین ردیاب‌های خودرو پرداختیم. انتخاب بهترین ردیاب باید براساس نوع نیاز و شرکت ارائه‌دهنده باشد زیرا کیفیت کالا با شرکتی که ردیاب را می‌فروشد سنجیده می‌شود. شرکت ایران رهیاب با گارانتی ۱۲ ماهه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، کیفیت کالای خود را به مشتریان تضمین می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۴۱۰۳۲۸ تماس بگیرید یا با مراجعه به سایت iranrahyab.com ردیاب موردنظر خود را خریداری کنید.

کد خبر 575454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.