فوتبال ایران دوباره بدون تماشاگر/همان همیشگی!

تمام مسابقات فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدوداً چند هفته از برگزاری بازی‌های فوتبال ایران در لیگ‌های برتر، دسته‌یک، دسته‌دو و دسته‌سه با حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های ایران می‌گذرد و تماشاگران نیز با استقبال فوق‌العاده‌شان جذابیت و زیبایی فوتبال‌ها را بیشتر از همیشه کردند.

حالا گفته می‌شود در فاصله کمتر از چهار هفته تا پایان دیدارهای فوتبال ایران، باز هم کرونا و شدت آن دلیلی شده تا فوتبال‌های ایران که مدت زیادی نیست رنگ تماشاگران را به خود دیده دوباره به سیاهی سکوها مبدل شود و بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان گیلان، با استناد به ابلاغیه ارسالی وزرات کشور و ضرورت تثبیت شرایط کنترل‌شده کرونا و با نظر به اینکه در اکثر ورزشگاه‌های کشور رصد گردیده که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام نگرفته است.

با عنایت به وضعیت شکننده بیماری کرونا و ضرورت اقدامات سلبی، ایجابی و تثبیت وضعیت موجود، رعایت دستورالعمل وظایف، الزامات و فرآیندهای برگزاری مسابقات ورزشی در شرایط کرونا با تماشاگران ابلاغ گذشته ضروری بوده است؛ بنابراین در صورت برقرار نبودن ارتباط سامانه‌های فروش بلیط‌الکترونیکی با سامانه ایران من، برگزاری هرگونه مسابقه با حضور تماشاگر ممنوع است.

بر این اساس در صورت عدم فروش بلیط‌الکترونیکی و استعلام تزریق دو دوز واکسن کرونا از سامانه ایران من، حضور تماشاگران در تمام لیگ‌های برتر، یک، دو و سه در ورزشگاه‌ها ممنوع است.

کد خبر 575343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.