دانلود سریال جادوگر قسمت اول 1 (دانلود قسمت 1 جادوگر) نسخه کامل و با حجم رایگان

دانلود سریال جادوگر قسمت اول 1، دانلود قسمت 1 جادوگر کامل، دانلود قسمت اول سریال جادوگر، دانلود قسمت 1 سریال جادوگر نسخه کامل و با حجم نیم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

به گزارش ایمنا دانلود سریال جادوگر قسمت 1 اول. جادوگر سریالی کمدی، اجتماعی به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. در این سریال بازیگرانی همچون احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی به ایفای نقش میپردازند.

************************

برای دانلود قسمت 1 سریال جادوگر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 1 سریال جادوگر

************************

دانلود سریال جادوگر قسمت اول 1 (دانلود قسمت 1 جادوگر) نسخه کامل و با حجم رایگان

بازیگران سریال جادوگر

‎احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، فقیهه سلطانی، نسیم ادبی، رضا ناجی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، شهرزاد کمال‌زاه و… بازیگران این سریال هستند!

داستان سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس، قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو طی ماجراهایی در می یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند و...

کارگردان: سید مسعود اطیابی

تهیه‌کننده: ایرج محمدی

نویسندگان: مریم تاجیک و حمزه صالحی

درباره سریال جادوگر

جادوگر سریالی کمدی، اجتماعی به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

دانلود سریال جادوگر قسمت اول 1 (دانلود قسمت 1 جادوگر) نسخه کامل و با حجم رایگان

دانلود سریال راز بقا قسمت 11

دانلود سریال جیران قسمت 16

دانلود برنامه مهمونی قسمت 12

دانلود جوکر فصل 7 قسمت 2

تماشا و دانلود فیلم جدید و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب filmino به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...

کد خبر 575311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حشین ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    10 1
    این فیلم عالی