۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
احداث ۵ پارک محله‌ای در منطقه ۲ کرج

رئیس اداره فنی و طراحی سازمان پارک‌های سیما و منظر شهرداری کرج گفت: پنج پارک محله‌ای در منطقه دو شهرداری کرج در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن روستایی امروز _یکشنبه، بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۳۰ پارک در محله‌های مختلف مناطق کمتربرخوردار کرج به همت مدیریت شهری در حال احداث است، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری شورای ششم و به جهت تکلیفی که بر دوش شهرداری گذاشته شده است این طرح به صورت جدی آغاز شده است و اجرای آن در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به پارک سراج محله شیخ‌آباد از توابع منطقه دو شهرداری کرج، اضافه کرد: طراحی و ساخت این پارک در حال انجام است تا پس از اتمام، عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.

رئیس اداره فنی و طراحی سازمان پارک‌های سیما و منظر شهرداری کرج افزود: پارک‌ها می‌تواند در مواقع بحرانی برای ارائه خدمات به شهروندان نقش مفیدی ایفا کند، لذا توسعه آنها علاوه بر افزایش سرانه، کمک می‌کند تا دسترسی شهروندان مناطق محروم به فضای سبز و پارک‌ها تسهیل شود.

وی اضافه کرد: سعی داریم پروژه احداث پارک‌ها با محوریت شهرداری به اتمام برسد، اما در صورت لزوم از ظرفیت پیمانکاران نیز بهره‌مند خواهیم برد.

روستایی با اشاره به پارک در حال احداث سراج، افزود: این پارک ۲۷۰۰ متر مساحت دارد و دارای زمین بازی کودکان و فضای سبز است که به‌عنوان پاتوق محله و پارک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: توزیع سرانه احداث پارک‌ها در مناطق ده‌گانه شهرداری کرج به تناسب اراضی هر منطقه خواهد بود، البته در این میان مناطق کمتر برخوردار از اولویت بیشتری برخوردار هستند و به همین جهت در منطقه دو شهرداری حدود پنج پارک در حال احداث است.

رئیس اداره فنی و طراحی سازمان پارک‌های سیما و منظر شهرداری کرج گفت: تعریف و تهیه طرح پارک‌ها و سایر پروژه‌های دیگر در شهرداری با در نظر گرفتن طرح تفصیلی در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 575115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.