نتایج هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال+جدول

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال با انجام هشت دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیروز شنبه _بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال با انجام هشت دیدار پیگیری شد.

فولاد یک-استقلال ۲

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک استقلال به پایان رسید. در این دیدار امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۵۳ و صالح حردانی در دقیقه ۷۳ برای استقلال و علیرضا کوشکی در دقیقه ۹۳ برای فولاد گلزنی کردند.

ذوب‌آهن صفر-تراکتور صفر

ذوب‌آهن و تراکتور از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و با تساوی بدون گل بازی را به پایان بردند.

مس رفسنجان یک-گل‌گهر سیرجان ۲

تیم مس کرمان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود. در نهایت شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه دو بر یک پیروز این تقابل شدند. در این بازی امین پورعلی و فرشید باقری برای گل‌گهر و میثم تیموری برای مس گلزنی کردند.

نفت یک-نساجی یک

تیم‌های نساجی و نفت از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل هم صف‌آرایی کردند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. در این دیدار کریم اسلامی در دقیقه ۳۹ برای نفت و امین اسدی در دقایق اضافه نیمه دوم برای نساجی گلزنی کردند.

هوادار یک - فجرسپاسی صفر

تیم هوادار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان تیم فجر سپاسی بود و توانست با تک‌گل محمد جوادمحمدی در دقیقه ۴۸ میهمان خود را شکست دهد.

شهرخودرو یک-پیکان یک

شهرخودرو از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با حدود ۵۰۰ تماشاگر میزبان تیم پیکان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این دیدار را ابراهیم صالحی در دقیقه ۷۶ برای پیکان و ابوالفضل عکاشه در دقیقه ۸۹ برای شهر خودرو به ثمر رساندند.

آلومینیوم۲ -صنعت نفت یک

تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم به میدان رفتند و با نتیجه دو بر یک به سود آلومینیوم به کار خود پایان دادند. در این دیدار، در دقیقه ۲ میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی در دقیقه ۵۳ برای آلومینیوم و رضا جبیره در دقیقه ۲۱ برای صنعت نفت گلزنی کردند.

پرسپولیس یک-سپاهان ۲

در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۱:۵۰ در سیرجان به مصاف هم رفتند و در پایان طلایی‌پوشان اصفهان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. در این دیدار محمد نژادمهدی در دقیقه ۳۶ و سجاد شهباززاده در دقیقه ۴۸ برای سپاهان گلزنی کردند و تک‌گل پرسپولیس را دقیقه ۸۲ علی نعمتی به ثمر رساند.

نتایج بازی‌های لیگ برتر در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر:

نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال+جدول

جدول لیگ برتر فوتبال:

نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال+جدول

کد خبر 575093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.