نخستین گوشی تاشدنی وان‌پلاس چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین گوشی تاشدنی وان‌پلاس، احتمالا در سال۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سامسونگ سهم عمده فروش گوشی‌های هوشمند تاشدنی را به خود اختصاص داده؛ اما رقابت با تولیدکنندگان دیگر مانند موتورولا، اوپو و ویوو در حال افزایش است. این رقابت سال آینده نیز با ورود وان‌پلاس شدیدتر خواهد شد. افشاگری به نام «مکس جامبور» به‌تازگی تصویر مبهمی در توئیتر منتشر کرده است که به عرضه گوشی تاشدنی وان‌پلاس در سال ۲۰۲۳ اشاره می‌کند.

هنوز مشخص نشده است که گوشی‌های تاشدنی وان‌پلاس دارای چه ساختاری هستند؛ اما در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر وجود مدلی شبیه به اوپو Find N منتشر شد. وان‌پلاس در کنار این گوشی یک رقیب کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز عرضه خواهد کرد. ممکن است این محصول پیچیده‌تر و جذاب‌تر باشد و دارای نمایشگر تاشدنی با سه لولا باشد شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ نیز بر چنین مدلی کار می‌کند.

به احتمال بسیار زیاد وان‌پلاس بر بازارهای بین‌المللی تمرکز خواهد کرد بدین ترتیب می‌تواند در سطح جهانی با محصولات سامسونگ رقابت کند. شرکت‌های شیائومی، اوپو و ویوو در چند ماه گذشته گوشی‌های تاشدنی خود را معرفی کردند؛ اما محصولات آن‌ها فقط در بازار چین عرضه شد. احتمالاً وان‌پلاس می‌تواند گوشی تاشدنی خود را وارد بازار بین‌المللی کند.

کد خبر 575037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.