مقررات منع تغییر وضعیت وسایل نقلیه مسافربری و باربری در اصفهان

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از مقررات منع تغییر وضعیت وسایل نقلیه مسافربری و باربری خبر داد و گفت: صاحبان در صورت تمایل به تعویض هر یک از قسمت‌های مربوط به بدنه، رنگ، موتور و غیره باید درخواست خود را به واحدهای مربوط در محل شماره‌گذاری وسایل نقلیه تسلیم کنند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس ماده یک مقررات منع تغییر وضعیت وسایل نقلیه مسافربری و باربری پیش از اخذ مجوز لازم، هرگونه تغییر در قسمت‌های محور، شاسی، اتاق و یا تغییر درجه و تیپ وسایل نقلیه مسافربری و هرگونه تغییر در قسمت‌های محور، شاسی و نوع بارگیری که منجر به تغییر کاربری وسایل نقلیه باربری شود، ممنوع است.

وی افزود: تعویض قسمت‌های اصلی وسایل نقلیه یاد شده شامل رنگ، موتور، نوع پلاک، افزایش تعداد صندلی و دیگر اجزای مندرج در کارت مشخصات وسایل نقلیه مذکور نیز منوط به کسب اجازه قبلی از ادارات راهنمایی و رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: صاحبان این قبیل وسایل نقلیه در صورت تمایل به تعویض هریک از قسمت‌های مربوطه باید درخواست خود را به واحدهای مربوط در محل شماره‌گذاری وسایل نقلیه تسلیم کنند تا در صورت موافقت، پس از انجام تغییرات موردنظر کارت مشخصات جدید صادر شود.

کد خبر 575006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.