حل معضل پارکینگ با تعیین زمان محدود در کپنهاگ

شهر کپنهاگ دانمارک برنامه‌های خود را برای معرفی ۱۵ منطقه جدید پارکینگ با زمان محدود اعلام کرد. با معرفی این مناطق، پایتخت می‌خواهد از ترک خودرو توسط شهروندان برای مدت طولانی در یک نقطه جلوگیری کند. علاوه بر این، شهرداری به دنبال آزادسازی فضا در شهر و ایجاد فضای بیشتری برای ساکنان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در یک بیانیه مطبوعاتی، شهرداری کپنهاگ اعلام کرد که انتقادهای متعددی از ساکنانی که مایل به رسیدگی به پارکینگ طولانی‌مدت بعضی رانندگان هستند، دریافت کرده است. در نتیجه، پایتخت وارد عمل شد و مناطق پارکینگی را معرفی کرد که دارای محدودیت سه‌ساعته در هفت منطقه در سطح شهر است و قصد دارد ۱۵ منطقه دیگر را نیز راه‌اندازی کند.

پارکینگ طولانی‌مدت شهروندان در نقاط مختلف شهر، یک مزاحمت بزرگ برای شهروندان و همچنین شهرداری است چراکه مدیریت ترافیک و تردد را با مشکل مواجه می‌کند. برای مثال، در منطقه آماگر، برخی از رانندگان در ایستگاه‌های مترو پارک می‌کنند و با قطار به سمت فرودگاه می‌روند و سپس ماشین خود را تا زمان سفرشان در فضای شهری که متعلق به عموم مردم است، بلااستفاده در گوشه‌ای می‌گذارند.

حل معضل پارکینگ با تعیین زمان محدود در کپنهاگ

این آرزوی بسیاری از مردم کپنهاگ است که پارکینگ طولانی‌مدت را محدود کنند و بنابراین، ایجاد "مناطق جدید پارکینگ با زمان محدود" اقدامی مثبت است.

شهردار در رابطه با این موضوع توضیح داد که پایتخت چندین نشست با شهروندان برگزار خواهد کرد که در آن ساکنان این فرصت را خواهند داشت تا افکار خود را به اشتراک بگذارند و نگرانی‌های خود را بیان کنند. به طور خاص، روند مشاوره باید به شهرداری کمک کند تا در مورد مناطق پیشنهادی و دوره‌ای که طی آن محدودیت‌های زمانی اعمال می‌شود، با شهروندان تبادل نظر داشته باشد.

این شهر به تدریج ۱۵ منطقه پارکینگ با محدودیت زمانی جدید را از دسامبر ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳ ایجاد خواهد کرد تا مدیریت محله‌های مختلف را با نظم بیشتری انجام دهد.

حل معضل پارکینگ با تعیین زمان محدود در کپنهاگ

کد خبر 574985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.