۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
اجرای ۷۰ طرح و پروژه در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: ۷۰ طرح و پروژه با موضوعات مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی برای توسعه این منطقه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی باقری در نشست هم‌اندیشی با معتمدان، روحانیون و موثران منطقه هشت شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بودجه این منطقه نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های منطقه هشت با هدف تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» در مسیر رفع محرومیت‌زدایی اجرایی خواهد شد، ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای تملک و آزادسازی اختصاص یافته است که در قالب ۱۰ پروژه اجرایی خواهد شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای آسفالت و روکش معابر منطقه هزینه شده است که امسال این اعتبار به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه روزانه یک برنامه در محله‌های این منطقه به‌صورت چرخشی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای محله‌ها در نظر گرفته شده است.

باقری خواستار حمایت و کمک مالی خیران و جامعه روحانیت برای ارتقای محلات شد و ادامه داد: مهارت‌آموزی، توسعه محله‌ها، ایجاد بستر برای ورزش و تحرک در منطقه هشت شهرداری اصفهان از برنامه‌هایی است که برای تحقق آن نیازمند کمک خیران هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه هشت شهرداری دارای ۱۸ محله، دو هزار هکتار وسعت و ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است، ادامه داد: به‌رغم آن که منطقه هشت شهرداری جزو مناطق برخوردار است، محله‌های کم‌برخوردار نیز دارد.

به گزارش ایمنا، در این نشست مهمترین درخواست معتمدان محله‌های منطقه هشت، رفع مشکلات مربوط به پروانه ساختمانی، رسیدگی به محله‌ها و مساجد، تعریض محله شمس‌آبادی با ورود معتمدان برای رفع مشکل عقب‌نشینی، تعریض خیابان شهیدان کاظمی، سرکشی شهردار به محله‌ها و آشنایی با مشکلات مردم و ایجاد بستری برای گفت‌وگو با آنها و مزین شدن نام خیابان و کوچه‌ها به شهدای این منطقه بود.

کد خبر 574982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.