فضای سبز در محله‌ قاسم‌آباد یزد ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد فضای سبز در محله قاسم‌آباد که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر دارد، ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاربری‌های غیرقانونی می‌تواند مشکلات بی‌شماری برای شهروندان ایجاد کند، شهرداری باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از کاربری‌های غیرقانونی انجام دهد. شورای اسلامی شهر یزد در زمینه فعالیت‌هایی داشته است.

محمدمهدی نیکونژاد در این خصوص، اظهار کرد: در طول سلسله نشست‌های برگزار شده با حضور استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل راه‌آهن، ثبت و مسکن، مقرر شد که اراضی مجاور راه‌آهن یزد با کاربری فضای سبز که به صورت غیرقانونی در تصرف راه‌آهن یزد است برای احداث بوستان و فضای سبز به شهرداری واگذار شود تا در اسرع وقت به فضای سبز مناسب تبدیل و در اختیار مردم و اهالی منطقه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون سندی برای اراضی حدود ۶۰ هزار متر مربعی مجاور راه‌آهن یزد صادر نشده و مدت زیادی است که بدون استفاده و بلاتکلیف مانده است، ادامه داد: ساکنان محله قاسم‌آباد از گذشته در این اراضی به کشاورزی مشغول بوده‌اند، لذا باید اراضی به اهالی محله بازگردد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: به دلیل فقر فضای سبز محله قاسم‌آباد و جمعیت بالغ بر ۱۰ هزار نفر از اهالی ساکن در این محله که کمترین امکانات رفاهی را در اختیار دارند باید شهرداری در اسرع وقت تملک اراضی مجاور راه‌آهن و تبدیل به فضای سبز را انجام دهد.

کد خبر 574978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.