استقرار گشت موتوری آتش‌نشانی در نقاط پرتردد بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: خودروهای سازمان در نزدیک‌ترین مکان به نقاط پرتردد شهر مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد عمل شوند.

«نادر موسیوند» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از استقرار گشت موتوری در نقاط پرتردد و تفرج‌گاه‌های سطح شهر در راستای تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن فصل تابستان و استفاده بیشتر خانواده‌ها از طبیعت شهر و تفرج‌گاه‌ها، نیروهای گشت موتوری با تجهیزات اطفای حریق از غروب آفتاب تا پاسی از شب در نقاط پرتردد از جمله انتهای خیابان تختی، پارک فدک و تپه شهدا، آماده انجام عملیات امدادی هستند.

وی افزود: خودروهای سازمان در نزدیک‌ترین مکان به نقاط پرتردد شهر مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد عمل شوند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد با بیان اینکه آتش‌نشانان همیشه در کنار شهروندان بوده‌اند و برای تأمین ایمنی آنان تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حریق و حادثه در سطح شهر، با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

کد خبر 574934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.