دستگیری ۹ فرد شرور در شهر کاشان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۹ فرد شرور که با مزاحمت برای نوامیس و استفاده از سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند، خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله بهامین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش شهر کاشان، اظهار کرد: اراذل و اوباشی که با قدرت‌نمایی، عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس و استفاده از سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با اقتدار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در کمترین زمان ممکن به زانو درآمدند.

وی افزود: در دو شب گذشته ۹ فرد شرور در سطح شهر کاشان اقدام به عربده‌کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند که این موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: مردم شهر کاشان مطمئن باشند که مأموران پلیس وضعیت جامعه را رصد می‌کنند و با قوت و قدرت تمام اعمال و رفتار مجرمان را زیرنظر دارند و در صورت بروز کوچک‌ترین خطایی با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

سرهنگ بهامین تصریح کرد: اقتدار و صلابت پلیس ابهت پوشالی این افراد را شکست و نشان داد افرادی که به حقوق مردم تعرض و تعدی کرده و آرامش آنان را بهم بریزد با مشت آهنین پلیس مواجه خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از برنامه‌ریزی برای برخورد قاطعانه با افراد شرور در هر نقطه از شهرستان کاشان خبر داد و گفت: با همکاری و مشارکت مردم از این گونه تحرکات جلوگیری می‌کنیم و با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم، شهری امن برای شهروندان فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 574933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.