افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب ۵روز آینده در اصفهان/کاهش ۲ تا ۶درجه‌ای دما

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پنج روز آینده روی استان خبر داد و گفت: آسمان در بیشتر مناطق به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا شش درجه‌ کاهش می‌یابد.

«حجت‌الله علی‌عسگریان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پنج روز آینده روی استان است و در این مدت در بیشتر مناطق وضعیت جوی و آسمان به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش دو تا شش درجه‌ای بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۳ درجه و خنک‌ترین زمان در صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بویین‌ومیاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر را سردترین نقطه استان اعلام کرد و گفت: گرم‌ترین نقطه استان نیز خوروبیابانک با دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد است.

علی‌عسگریان از ثبت دو میلی‌متر بارش در شهرستان اردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: روز گذشته وزش باد ضعیف در استان با خیزش گردوخاک همراه بود اما این وضعیت در حد هشدار نبود.

کد خبر 574916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.