ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم، در سیرجان میزبان سپاهان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان، دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. این دیدار ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه امام‌علی (ع) سیرجان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

پرسپولیس هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن در اصفهان متوقف شد و استقلال، پدیده را در تهران شکست داد تا اختلاف به شش امتیاز میان این دو تیم افزایش پیدا کند؛ با توجه به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و برتری استقلال برابر فولاد سه هفته زودتر استقلال قهرمان لیگ‌برتر خواهد شد.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

لک مقابل سرخابی‌های سابق

پس از درگیری‌های حامد لک با کادر فنی پرسپولیس و چند هفته سکونشینی، در دو هفته گذشته شاهد حضور وی در ترکیب پرسپولیس بودیم. حامد لک باید یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های فصلش را انجام دهد و در مقابل خط‌حمله طوفانی سپاهان با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس و سپاهان بایستد و از دروازه‌اش محافظت کند.

غیبت آقایی و رضائیان و بازگشت شجاعی و نعمتی به دفاع چپ و راست

در دو دیدار قبلی پرسپولیس مقابل پیکان و ذوب‌آهن یحیی گل‌محمدی در غیاب فرشاد فرجی مصدوم به زوج علی نعمتی و سیدجلال حسینی میدان داد و تیمش با این سیستم در دو بازی یک گل دریافت کرد. همچنین علیرضا ابراهیمی، وحدت هنانوف و فرشاد فرجی که دیگر مشکل خاصی ندارد می‌توانند گزینه‌های دیگر خط‌دفاعی پرسپولیس باشند. البته پرسپولیس در سمت چپ، سعید آقایی را هم به احتمال زیاد در اختیار نخواهد داشت و آقایی به‌خاطر مصدومیت در دیدار مقابل ذوب‌آهن مقابل تیم سابقش حضور نخواهد داشت و علی شجاعی جایگزین وی می‌شود. همچنین در دفاع راست، رامین رضائیان پرسپولیس را دارد اما به‌نظر می‌رسد به‌دلیل حواشی ایجاد شده در بازی قبلی و امتناع وی از تعویض‌شدن، بازگشت سیامک نعمتی دلیل خوبی باشد تا رضائیان تنبیه شود و نعمتی پس از مدت‌ها مصدومیت دوباره در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به‌کار گرفته شود.

یحیی در تلاش برای بازگرداندن ترابی به تنظیمات‌کارخانه

در میانه زمین، حضور میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا برای تقویت کمربند میانی کمک زیادی به این تیم در نبردهای وسط زمین می‌کند؛ همچنین وینگرهای سرخ‌ها یعنی مهدی ترابی و احسان پهلوان برای پرسپولیس در نقش گل‌سازی، عملکرد نسبتاً خوبی از خود به جا گذاشته‌اند اما ترابی چند هفته‌ای است موفق به ثبت گل و پاس‌گلی نشده و یحیی امیدوار است تا با روی‌دور افتادن دوباره ترابی، پرسپولیس پیروزی مهمی در دیدار برابر سپاهان به‌دست بیاورد.

عبدیِ کماکان به‌فکر جبران؛ پاکدل جانشین مفید وحید

پس از تنبیه و جریمه انضباطی مهدی عبدی توسط باشگاه پرسپولیس به‌دلیل رفتار غیرحرفه‌ای‌اش، وی در دو بازی قبلی در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت و به‌جای وی حامد پاکدل و وحید امیری در کنار شرزود تمیروف فیکس بودند و اتفاقاً گل هم زدند تا دلیل موجهی برای کماکان بازی ندادن به عبدی برای یحیی پیش بیاید؛ البته وحید امیری در بازی مقابل ذوب‌آهن به‌دلیل شدید شدن مصدومیت کمرش در هفته‌جاری تحت عمل‌جراحی قرار گرفت و ماه‌ها از ترکیب پرسپولیس دور خواهد بود. اما با توجه به بازگشت امید عالیشاه و رهایی از بند مصدومیت و البته ریسک‌نکردن گل‌محمدی در استفاده همزمان از دو مهاجم، شاهد زوج جدید عالیشاه و تمیروف خواهیم بود.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

کد خبر 574838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.