افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت در اصفهان

روابط عمومی شرکت عمران بهارستان گفت: درپی استقبال بی‌نظیر متقاضیان از ثبت‌نام و تکمیل پرونده در طرح نهضت ملی تولید مسکن در شهر جدید بهارستان، با پیگیری‌های انجام شده، تعداد دفاتر پیشخوان دولت در سطح کلان‌شهر اصفهان و شهرهای اطراف به ۶۰ دفتر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، این شرکت اعلام کرد: درپی استقبال بی‌نظیر متقاضیان از ثبت‌نام و تکمیل پرونده در طرح نهضت ملی تولید مسکن در شهر جدید بهارستان، با پیگیری‌های انجام شده، تعداد دفاتر پیشخوان دولت در سطح کلان‌شهر اصفهان و شهرهای اطراف به ۶۰ دفتر افزایش پیدا کرد.

متقاضیان فاز ششم نهضت ملی تولید مسکن شهر بهارستان که در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه پیامک دریافت نموده و تاکنون موفق به تکمیل پرونده نشده‌اند، تا هفتم خردادماه با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت عمران بهارستان به آدرس www.baharestan.ntdc.ir نسبت به انتخاب و مراجعه به دفتر پیشخوان دولت اقدام نمایند.

با توجه به چند برابر شدن تعداد دفاتر پیشخوان دولت همکار این طرح، متقاضیان محترم در انتخاب و مراجعه به دفاتر پیشخوان کاملاً مختار هستند و نیازی به رعایت تقسیم‌بندی طبق پیامک اول نیست.

متقاضیان می‌توانند از این لیست جدید که در سایت شرکت عمران اعلام شده و پیوست این خبر است، هر کدام از دفاتر را که مایل هستند انتخاب و مراجعه نمایند.

افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت همکار طرح نهضت ملی مسکن بهارستان؛ در اصفهان

افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت همکار طرح نهضت ملی مسکن بهارستان؛ در اصفهان

کد خبر 574827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.