فولاد-استقلال/این‌بار نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد؟

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان و استقلال تهران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب _شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان شاهد جدال حساس فولاد و استقلال تهران خواهد بود.

شاگردان فرهاد مجیدی که هفته پیش با تک‌گل آرمان رمضانی، یک برد مهم لحظه آخری را مقابل پدیده جشن گرفتند، این روزها بیش‌ازپیش به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل بیست‌ویکم، امیدوار هستند. این درحالی است که آن‌ها تاکنون متحمل شکستی نشده‌اند و بدون باخت، با ۶۰ امتیاز و شش اختلاف امتیاز با پرسپولیس، صدرنشین لیگ هستند.

حریف امروز آبی‌ها، در این فصل لیگ قهرمانان آسیا نمایش بی‌نظیری از خود ارائه داده و با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی و حریف الفیصلی عربستان شده است. شاگردان نکونام در لیگ برتر هم شرایط فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند؛ آن‌ها درحال‌حاضر با ۴۲ امتیاز رده چهارم را اشغال کرده‌اند.

فولاد- استقلال/این بار نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد؟

صعود به‌عنوان تیم نخست به مرحله یک‌هشتم نهایی آن هم بدون هیچ شکستی، باعث شد تا شاگردان نکونام در رتبه‌بندیِ جهانی بهترین تیم‌های دنیا با صعودی چشمگیر به بهترین تیم ایران تبدیل شوند. در جدیدترین رتبه‌بندی اعلام شده، فولاد خوزستان موفق شده است با کسب ۹۱٫۵ امتیاز در رتبه ۱۹۲ مشترک دنیا قرار بگیرد.

استقلال در هر دو بازی آخرش در ورزشگاه فولاد آره‌نا به میزبانش باخته و تنها تیم بدون شکست لیگ امیدوار است این بار شاهد نتیجه متفاوتی در اهواز باشد. در این بازی رودی ژستد محروم و روزبه چشمی مصدوم هستند و نمی‌توانند در این بازی حاضر باشند.

یکی از نکات منفی این دیدار حضور نداشتنِ تماشاگران برای تماشای این تقابل است. در حالی که قرار بود این بازی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، شورای تأمین استان خوزستان با برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران موافقت نکرده است. پیش از این نیز این شورا با برگزاری دربی خوزستان در آبادان با حضور تماشاگران مخالفت کرده بود.

کد خبر 574815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.