۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
رشد ۹ درصدی بیت کوین

پس از ریزش شدید بازار رمزارزهای در یک هفته اخیر و حاکم شدن فضای وحشت در بازار کریپتو، شاهد واکنش مثبت بیت کوین به محدوده ۲۶ هزار دلار بود و پس از آن شاهد رشد تا محدوده ۳۰ هزار دلار بودیم که مجدد بیت کوین توانست سطح ۳۰ هزار دلار را باز پس گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC): ۳۰ هزار و ۳۸۶ دلار

تغییرات: رشد ۹.۴۰ درصدی

اتریوم (ETH): دو هزار و ۷۴ دلار

تغییرات: رشد ۹.۱۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۱ دلار و ۵۶ سنت

تغییرات: رشد ۱۹.۳۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۴۵ دلار

تغییرات: رشد ۲۰.۵۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۷۳ دلار

تغییرات: رشد ۳۰.۴۵ درصدی

سولانا (SOL): ۵۱ دلار و دو سنت

تغییرات: رشد ۱۸.۱۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۳۴ دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: رشد ۳۴.۳۳ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۹۸ دلار

تغییرات: رشد ۱۸.۳۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۰ دلار و ۵۹ سنت

تغییرات: رشد ۳۳.۴۷ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

رشد ۹ درصدی بیت کوین

حمایت: ۲۰ و ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش بینی: بیت کوین پس از یک اصلاح سنگین بالاخره به یکی از سطوح حمایتی خود واکنش نشان داد و در روز جاری رشد ۱۰ درصدی را ثبت نمود، در صورتی که بتواند طی روزهای آینده بالای محدوده ۳۰ هزار دلار دوام آورد پیش بینی تداوم روند صعودی تا مقاومت‌ها و اهداف بعدی را خواهد داشت که محدوده ۳۵ و ۴۰ هزار دلار خواهد بود.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

  • دامیننس بیت کوین: ۴۴.۶۱ درصد
  • دامیننس اتریوم: ۱۹.۲۳ درصد
  • دامیننس تتر: ۶.۳۶ درصد
  • دامیننس بی ان بی: ۳.۸۳ درصد
  • دامیننس یو اس دی کوین: ۴.۰ درصد
  • دامیننس کاردانو: ۱.۵۵ درصد
  • دامیننس سولنا: ۱.۲۸ درصد
  • دامیننس ریپل: ۱.۶۵ درصد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها: هزار و ۲۹۲ میلیارد دلار (بهبود ۲۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار نسبت به روز گذشته)

رشد ۹ درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین: ۱۰ واحد. (در صورتی که روند بازار مثبت باشد شاخص ترس و طمع فردا بهبود می‌یابد).

رشد ۹ درصدی بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

نهنگ‌ها به خاطر ترس از افت تتر ۷۱۰ میلیون دلار واحد آن را فروختند

داده‌های وب‌سایت تحلیلی سانتیمنت حاکی از آن است کهبهای تتر برای لحظاتی به ۹۷ سنت سقوط کرد ولی مجدداً به یک دلار بازگشت. این نوسان ترس شدید نهنگ‌ها را به همراه داشت و به فروش ۷۱۰ میلیون دلار تتر منجر شد. این نخستین بار است که چنین حجم سنگینی از تتر در یک روز به فروش می‌رسد. نوسان قیمت تتر در حالی رخ داد که استیبل کوین یواس‌تی سقوط بسیار عجیبی را در روزهای اخیر تجربه کرده است.

همسر بنیان‌گذار ترا از پلیس درخواست محافظت کرد

براساس گزارش خبرگزاری کره‌ای مانی تودی (MoneyToday)، کوان دو هیونگ، همسر بنیان‌گذار ترافورم لبز، پس از آنکه فردی ناشناس به منزل او وارد شد و زنگ در را به صدا درآورد، پلیس را با خبر کرد. این مهمان ناخوانده پس از آنکه از او پرسیده بود که همسرش در خانه حضور دارد یا خیر، آنجا را ترک کرده بود. همسر بنیان‌گذار ترا اکنون از پلیس درخواست محافظت اضطراری کرده است.

پروژه Sorare با سازمان لیگ بیسبال آمریکا برای راه‌اندازی بازی فانتزی NFT همکاری می‌کند

پروژه‌ی سورَر، غول NFT های ورزشی، در توئیت اخیر خود در مورد همکاری با سازمان لیگ بیسبال آمریکا (MLB) و بازیکنان این لیگ به عنوان جدیدترین شریک خود اطلاع رسانی کرد.

این اعلامیه دسترسی پروژه‌ی سورَر را در بازار ایالات متحده افزایش می‌دهد و به طرفداران بیسبال این امکان را می‌دهد تا NFT های رسمی لیگ بیسبال را خریداری، معامله و بازی کنند.

بازی فانتری بیسبال تابستان امسال منتشر خواهد شد و طرفداران می‌توانند تیم بیسبال مورد علاقه خود را برای این بازی بلاک‌چینی با انتخاب از بین بازیکنان لیگ برتر ایجاد کنند.

جروم پاول برای دومین بار به ریاست خزانه‌داری آمریکا منصوب شد

سنای آمریکا با انتصاب جروم پاول به‌عنوان رئیس فدرال رزور برای یک دوره چهارساله دیگر موافقت کرده است. این تصمیم با ۹۰ رأی موافق و ۱۹ رأی مخالف اتخاذ شده است. انتصاب جروم پاول به ریاست فدرال رزرو همزمان با آن صورت گرفته است که آمریکا با بیشترین نرخ تورم در چهار دهه اخیر دست و پنجه نرم می‌کند.

رابرت کیوساکی: اگر بیت کوین به ۱۷,۰۰۰ دلار برسد در آن سرمایه‌گذاری می‌کنم

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر، روز پنجشنبه در توئیت خود نوشت که انتظار دارد بیت کوین به زیر سطح ۲۰,۰۰۰ دلار سقوط کند. وی سپس تصریح کرد که منتظر خواهد ماند تا بیت کوین کف قیمتی احتمالی ۱۷,۰۰۰ دلاری را تست کند تا در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند. کیوساکی همچنین توصیه کرد که بهترین زمان برای ثروتمند شدن هنگام سقوط یک دارایی است.

کالین مایلز، رئیس سازمان TZ APAC: بلاک‌چین طی سه تا پنج سال آینده در کلاس‌های درس تدریس می‌شود

کالین مایلز، مدیرعامل جدید TZ APAC که مقر حمایتی تزوس در آسیا و اقیانوسیه است، انتظار دارد که برنامه‌های درسی بلاک‌چین و وب ۳.۰ در طی سه تا پنج سال آینده تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از آموزش متوسطه و عالی شود.

کالین مایلز در دهم می (بیست اردیبهشت) در گفتگویی با کوین‌تلگراف اعلام کرد که همکاری جدید این سازمان با دانشکده محاسبات دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در مورد تزوس و بلاک‌چین بیشتر یاد بگیرند.

رشد ۳۰ درصدی سهام رابین هود پس از سرمایه‌گذاری بنکمن فراید در این شرکت

پس از آنکه سم بنکمن فراید، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) ۷.۶ درصد سهام پلتفرم معاملاتی رابین هود را خریداری کرد، سهام رابین هود با ۳۰ درصد رشد مواجه شد. سهام این پلتفرم اکنون ۶ درصد اصلاح شده است. براساس پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در روز پنجشنبه، بنکمن فراید ۶۴۸ میلیون دلار سهام پلتفرم رابین هود را با میانگین قیمت ۱۱.۵۲ دلار خریداری کرد.

ویتالیک چهار میلیون دلار به دانشگاه UNSW استرالیا برای توسعه ابزار تشخیص بیماری همه‌گیر اهدا می‌کند

ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، چهار میلیون دلار ارز USDC به دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) کمک کرده است تا از آنها در توسعه ابزار تشخیص بیماری‌های همه‌گیر حمایت کند.

این سرمایه که تقریباً برابر با ۵.۳ میلیون دلار استرالیا است، بخشی از «کمپین ضد کووید» بوترین است که قرار است در توسعه یک ابزار مبتنی بر هوش‌مصنوعی با نام EPIWATCH به منظور ایجاد علائم هشدار اولیه بیماری همه‌گیر استفاده شود.

ایلان ماسک معتقد است که دوج‌کوین پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز رایج را دارد

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، در توئیت اخیر خود، ضمن تکرار حمایت خود از دوج کوین، مدعی شد که این ارز دیجیتال، پتانسیل تبدیل‌شدن به یک ارز رایج را دارد. ماسک بارها این میم‌کوین را «ارز دیجیتال مردمی» نامیده است تا جذابیت گسترده آن را برجسته کند.

به دلیل مکانیسم تورمی، دوج‌کوین یک ارز با دوام است و مردم را تشویق می‌کند که بیشتر خرج کنند و بعید است که مردم این میم‌کوین را احتکار کنند، زیرا به عنوان ذخیره ارزش عمل نمی‌کند. به گفته ماسک، از سوی دیگر، بیت کوین یک ارز دیجیتال ضد تورمی است که باعث می‌شود جایگزین خوبی برای یک پول رایج نباشد.

نقشه بازار

رشد ۹ درصدی بیت کوین

کد خبر 574796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.