تخفیف ۲۰ درصدی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه نسبت به تخفیف ۲۰ درصدی تمام محصولات خود اقدام کرده است.

به گزارش ایمنا، رضا برنگی اظهار کرد: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به تخفیف ۲۰ درصدی تمامی محصولات خود به مدت ۱۰ روز از بیست و دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ اقدام کرده است.

وی افزود: در نمایشگاه مجازی نیز بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب با تاریخ انتشار بعد از سال ۹۸ و موضوع‌های جدید سرگرمی و بازی‌های فکری کانون به همراه لوح‌های فشرده تا اول خرداد ۱۴۰۱ عرضه شده است.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون گفت: به منظور دسترسی همه مخاطبان و مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط کشور این محصولات در سایت digikanoon.ir و shop.kpf.ir با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

برنگی با اشاره با این‌که سفارشات از سه تا هفت روز کاری به مقصد مشخص شده با بهترین کیفیت و تضمین سلامت کالا ارسال خواهد شد خاطرنشان کرد: توصیه ما به علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون این است که خریدهای خود را به زمان پایان روزهای کاری نمایشگاه مجازی معطوف نکنند تا بتوانیم با اولویت‌ها و پروتکل‌های تعیین شده نسبت به کارسازی سفارشات ثبت شده در بازه زمانی‌های مشخص اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجارب و بازخوردهای دریافت شده از سوی مخاطبان در دوره‌های گذشته بنا داریم در این فروش فوق‌العاده برای حفظ کیفیت محصولات تمام ارسالی‌ها در بسته‌بندی‌های جدید و پاکت‌های مخصوص صورت گیرد.

برنگی اظهار کرد: آمادگی داریم تا ۱۵ روز پس از پایان اردیبهشت برای افزایش رضایت‌مندی مخاطبان هدف نسبت به جبران کم وکاستی‌های احتمالی با سریع‌ترین روش اقدام کرده و به قید قرعه به ۱۰ نفر از تهیه‌کنندگان و خریداران برتر جوایز نفیسی از محصولات کانون اهدا کنیم.

منبع: مهر
کد خبر 574760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.